totta Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 har et godkjent taksenka chassy, et fra en hugger. følger med framskjermer. kanaler en del små deler. supra understell kan følge med skyline motor og gir kan følge med. dere finner en del bilder osv på linken under ascona b ps kan selge bare chassyene. kr 8000kr understelet 8000kr motor og gir 40 000kr somlet 48 000kr mail meg på to-salve@online.no da jeg ikke er noe serlig på forumet lengre. elelr ring meg på 90953910. selges grunnet overgang til audi s2 avant familie bil :cool: Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Skal du selge prosjekt bilen din? Faen den er jo rå lekker. Synd med taksenkinga, synes den er vel drøy. Men det er jo min stil da. Er interrisert i frontspileren din? Er det Lexmaul? hvor har du fått tak i den? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 alt her selges komplett av opel deler de deler jeg ikke opp. hvis jeg skal dele de opp blir det alle løse deler for seg og chassyene for seg. men da må chassyene bli solgt først da. ps det ene chassyet jeg har er ikke taksenka Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hadde jo vært en drøm, bare lommeboka hadde vært stor nok:( .... Er bilen 100% rustfri? Et flott prosjekt for den som liker å sveise... Men får man godkjent bilen med såpass modifikasjoner? hmm, tror jeg holder meg til cromefangerene mine jeg så lenge jeg.. :rolleyes: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by TMB hadde jo vært en drøm, bare lommeboka hadde vært stor nok:( .... Er bilen 100% rustfri? Et flott prosjekt for den som liker å sveise... Men får man godkjent bilen med såpass modifikasjoner? hmm, tror jeg holder meg til cromefangerene mine jeg så lenge jeg.. :rolleyes: dette proskjektet må bare ses er enormemengder med arbeid igjend, he he :rolleyes: men bilen er godkjent taksenka Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 det chassiet fra huggern, er det "høgd"? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 det er kunnt et chassy nr jeg har men du kan få begge chassyene, bare det ene som er vært og ta vare på, i grunnen hvis du henter chapt kan du få begge chassyene med det chassy nr som er godkjent taksenka for 5000kr men må da hentes meget skjapt, før det snør bort, ingen av chassyene har akslinger, skal du ha med andre deler en chassyene så kommer dette i tileg, men hvis du vil ha det blir vi sikkert enig om noe. med nye framskjermer og kanaler, aldri før montert pluss litt forskjelige ting 8000kr. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg