Dr_BASS Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Har nå kommet over en bil jeg ønsker sterkt og vurderer derfor å selge min uno turbo 86 modell. får i tilegg til bilen med ekstramotor, gearkasse, clutch, fjærben foran med alt av akslinger og bremser osv. + div andre deler som dører 2stk ekstra fangere panser m.m, får også med 3 sett alu derav 4stk med nye vinterdekk og resten sommer. pris: bud specs bilde: her kan legge til at bilen har nå gått 151tkm og ble eu godkjent i august i år uten feil. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Noen pris antydning sa du? Meita bil du har! Har tenkt mye på akkurat en sånn... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Dr_BASS Har nå kommet over en bil jeg ønsker sterkt og vurderer derfor å selge min uno turbo 86 modell. får i tilegg til bilen med ekstramotor, gearkasse, clutch, fjærben foran med alt av akslinger og bremser osv. + div andre deler som dører 2stk ekstra fangere panser m.m, får også med 3 sett alu derav 4stk med nye vinterdekk og resten sommer. pris: bud specs bilde: her kan legge til at bilen har nå gått 151tkm og ble eu godkjent i august i år uten feil. ca pris? bilen går fint osv eller? ingen problem? hva med girkassa? er på utkikk etter en billigere bil serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Alt over 25 vurderes, har lagt ned mye mer bare i deler. Er forresten bøtteseter i også. Går rent og fint, lader 1,1 bar nå. Skal sette i lambda sonde til helgen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Dr_BASS Alt over 25 vurderes, har lagt ned mye mer bare i deler. Er forresten bøtteseter i også. Går rent og fint, lader 1,1 bar nå. Skal sette i lambda sonde til helgen så den er i tipp topp stand da med andre ord? hva med rust? og hvordan er girkassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er jo ganske interessert i bilder da! Motorrom, interiør, felger, eventuelle skader i lakk og diverse. Rust? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Lakkskader er det plenty av, er også noe rust, er ikke noe værre enn en gd helg så er det fikset. Ellers er den rustfri i gulv. Teknisk er bilen 100% ny overhalt motor, ny masterpumpe overhalte calippere foran og bak, nye klosser rundt om, motoromet er ikke like fint etter i går da det virvler opp mye snø i motoren, for 2 dager siden var alt blantpolert. Skal til helgen montere lambda sonde og litt forskjellig. Har også ordna med hellakkering når det er aktueltt. Kommer på 8 k for lakkeringa men som sagt så vurderes bilen solgt, er ikke noe hastverk med å få solgt den, da bilen jeg skulle ha nu er solgt allikevel. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Ja girkassa ja, den er faktisk blitt ganske bra etter jeg bytta foringer i overføringene. Men er jo litt sånn uno enda :) Hvis ikke bilen blir solgt handler jeg inn ny omp trykkplate og en forsterka girkasse. Nåværende clutch holder ikke til den nye effeten mye sluring spes i 4 og 5 gir Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg