Gå til innhold

Bilder av din Caddy.

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

Lupon som jag hade innan jag köpte Caddyn var 'flash röd' och den tänkte jag dra över med matt klarlack, men jag ångrade mig i sista stund tyvärr, tror det hade kunnat bli fint. Men nu fick jag sålt bilen istället och köpte en mx-cykel och en Caddy som jag kan ha och leka med. :) Bild på den bilen:

?iid=y36n1y&outx=642&oq=0

 

Caddyn tänkte jag lacka om också, men det får bli efter vintern och allt salt som dom sprider ut på vägarna här i Sverige :(

Jag tänkte lacka den matt grå (typ primer), sen ska det monteras kromade kofångare och den biten. En riktig budgetlösning alltså ;) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caddy er tøff bil. Den dagen jeg har tjent meg rik på internett-business og har startet et eget bilverksted // styling/tuning-foretak skal jeg ha Caddy som firmabil... blodsenking og små ATS Classic 8x13" felger. Etc. etc.... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nesten ud som min caddy. Den var senka greit mye og kjørte på revolution 8x13 me 175z50x13 (like felger som mini light felger). Min var hvit me litt for mye rust. :) savner den bilen kan du godt si.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Noen som har erfaringer med Caddy som vinterbil?

Jag åker också Caddy varje dag, det funkar väl bra tycker jag även om jag inte har haft den så länge. Jag tycker att den understyr väldigt mycket bara, så fort man svänger så vill den bara gå rakt fram, men det är väl som vilken Golf som helst. ;) Ska man sladda och sånt så funkar den rätt okej också, vänsterbromsar man så kommer bakänden ut direkt :cool: Värmen är det synd att klaga på också, nästan för bra. :rolleyes: Liten kupé att värma upp är inte dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår