eirikvw Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ta varmepistol, varm forsiktig opp kantene på 3 er dashet, trekk topplaget, som tilsynelatene er hel plast av, under kapper du til, sparkler og gjør alt glatt før du trekker på plass igjen topp laget, og vips så er det de nødvendige cm ene korter på sidene. Er jo seff godt mulig at det er fornuftig å gjøre det samme under ruta, i og med at du må kappe til litt. Enenste som må sveises er festebjelken til 3 er dashet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 takk for svaret. da begynner jeg med de modifikasjonene i helga kanksje:) Om jeg er edru nok=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Ikke helt umulig å få tak i dashbord. Se min annonse under deler selges Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg