Rage Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg sitter og funderer litt rundt hva mer som skal gjøres på fronten på bilen min, og da lurer jeg på om noen kan lage litt forskjellige badlooks på den. Ikke noe lyktelister som man ser hver dag, og heller ikke noe som berører grill\nyrer. bruk noe alla samme fargen som bilen, gjør gjerne noe mer med den også.. Noe saklig. Ikke noe crap :) Her er bilde: Med nye blinklysene: Hvis bildet blir litt feil, gi meg beskjed så tar jeg noen nye. Andreas Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hmm,jeg prøvde da men vet ikke om du liker det? ;) Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by TA-Racing Hmm,jeg prøvde da men vet ikke om du liker det? Absolutt ikke dårlig. Men prøv å trekk den ut på blinklys, og litt høyere opp.. Ikke så langt ned ved grillen der :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Her har du, håper den var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Nytt forsøk.. Synes det ble tøft,ser at det ble litt mer "bad look" på høyre siden. :op Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Er rette linjer jeg er på jakt etter. Supraguy: Absolutt bra forsøk. Senk den litt mer ned på grill-siden, så ser man! Den ble litt skakk der TA-Racing ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ?? Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Derja! Genialt! Takker. Prøv gjerne på noe annet også. Karbon panser, annen fanger, noe spaca greier. De som orker :) Gjerne da med baadlooken i bildet, og med angel eyes under. Slå meg hvis jeg er for kravstor :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 :dude: Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Rage Derja! Genialt! Takker. Prøv gjerne på noe annet også. Karbon panser, annen fanger, noe spaca greier. De som orker :) Gjerne da med baadlooken i bildet, og med angel eyes under. Slå meg hvis jeg er for kravstor :) :) ? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 knock SKulle gjerne ha hjulpet deg nå Rage, men mitt Photoshopp har klikka max, så jeg får ikke åpnet det. skal prøve å få tak i ett nytt ett, kan sikkert få delt det med deg hvis du vil ha? Må bare få tak i først da;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Har du tenkt til å sveise panser eller bare ha lyktelister? Isåfall kunne det vel vært kurrant å se bilder av bmwr med de forskjellige lyktelistene som finnes? Og hvis du skal sveise, forsvinner emblemet på panseret? Jeg tror det hadde blitt bra, men bmweiere er glad i emblemene sine virker det som? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by zoom Har du tenkt til å sveise panser eller bare ha lyktelister? Isåfall kunne det vel vært kurrant å se bilder av bmwr med de forskjellige lyktelistene som finnes? Og hvis du skal sveise, forsvinner emblemet på panseret? Jeg tror det hadde blitt bra, men bmweiere er glad i emblemene sine virker det som? Meningen er at jeg enkelt skal kunne ta de av og på :) Ikke spørr hvorfor. Så det skal ikke sveises, skal støpes i glassfiber. Bare en ting jeg har tenkt å prøve, helt enkelt. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Kan sikkert gjører det, men hadde vært fint om du kunne finne fanger i samme vinkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Skal se hva jeg finner. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg