Gå til innhold

*glede meg til etter nyttår*

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Visstnok er Jul og nyttår kjekt, men jeg gleder meg til neste lønning!

Da tenker jeg nemmelig at jeg skal bestille meg "cross drilled and slotted rotors" fra eurosporttuning.com

 

http://www.eurosporttuning.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=EST&Category_Code=drilled

 

Check it out! :)

 

Jeg skal ta Silver Cadium Plating, for å unngå stygt rust belegg i "kanalene" og hullene, såvel som stedene der klossene ikke får kontakt.

 

Dette blir stiligt!

 

ps. noen som vet om det er kav å få 700 serie skiver til å passe? Jeg så nemmelig at de har 11.25" skiver! jeg vet ikke hvor store 240 sine er, men jeg har utrolig mye plass i 17" felgene mine!

 

hmm.. jeg må forresten lakke caliperene mine også, men jeg må vel ta dem sølv også. Blir ikke så pent med rødt + grønn bil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt fjærbenslagrene dine først du Skrotnisse....og kanskje montere en spiller i det hølet midt i dashbordet som det tyter ledninger ut av ;)

 

 

BTW:Jeg og Arve blir medlem av Bakhjulstrekker-klubben til sommeren.....Subben blir byttet ut til fordel for en -88 BMW E30 med nogot attåt :D Så hvis du vil holde følge må du gjøre noe drastisk med ladetrykket ditt!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

BTW:Jeg og Arve blir medlem av Bakhjulstrekker-klubben til sommeren.....Subben blir byttet ut til fordel for en -88 BMW E30 med nogot attåt :D Så hvis du vil holde følge må du gjøre noe drastisk med ladetrykket ditt!

 

 

fortell! m3? turbo?

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.....vil ikke røpe for mye før jeg vet at jeg kjøper bilen.....meeeen jeg kan vel si såpass at det blir E30 2 dørs, 6 sylindre og 360-380 hk.....hvertfall. :D Bilen er godkjent og ser helt standard ut....ergo er det ikke en M3, men understellet er fra M3.

 

 

 

*Glede seg til breisladden på Gatebil*

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dra langt til helvete overladdaren. dette har ingenting med tråden å gjøre. og bare så du vet det så har je kjøpt omp-senkesett, fjærbeinslager og bilsteindempere rundbæut. dette blir bytta i løpet av jula....har hørt om e30-planene dine fra gutta, det kan jo bli moro..........

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

dra langt til helvete overladdaren. dette har ingenting med tråden å gjøre. og bare så du vet det så har je kjøpt omp-senkesett, fjærbeinslager og bilsteindempere rundbæut. dette blir bytta i løpet av jula....har hørt om e30-planene dine fra gutta, det kan jo bli moro..........

 

 

Å så sint...;)

 

 

Beklager åff-tåpikken, var ikke meningen å ødelegge Volvo-trådem med E30-prat, men jeg ble nå engang spurt...

 

Slutter Volvoen å skrangle når du får på senkesettet etc? Hva skjer med kabelsalaten som tyter ut av dashen din?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår