Drift Addict Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har en 1965 type 1 stående. Kjøpte den som et prosjekt for 10 laken. Bilen er nesten helt uten rust, men den hadde kollidert med et rådyr. Måtte trekkes ut i frontplata og ha 2 nye skjermer. Bilen er nylakkert i Coral Red, unntatt skjermer panser og motorlokk. 2 nye forskjermer følger med. Bilen ble seff rettet opp før lakkering. Selges uten motor. Bilen tar opp plass i garasjen og selges for 4000,- den prisen er latterlig lav. Skulle du være interessert så tar du kontakt f.eks via PM. Bilen står i Oslo. Bilder blir vanskelig da jeg ikke har digitalkamera. Har også div motor deler liggende og slenge. En racing blokk, råder, 1915 syl sats, sinterclutch, lettet svinghjul, SCAT vippearmer med 1,4 (30% løft) utveksling, ekstra oljesump osv.. Mye jeg ikke trenger mao. Sitter forøvrig kliss nye piggfrie vinterhjul på Crom Porsche 356 look-a-like felger montert på bilen. Continental Winter Contact 2. Bare der ligger det over 3000 kr... Vraker du bilen etterpå har du tjent 500 kr. Hmmm.... Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hvor mye for motordelene? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Fikk en haug med PM i dag, men har ikke tid til å svare alle da jeg jobber mye for tiden. Det kommer en kompis og ser på bilen i morgen, og dersom han ikke skal ha den tar jeg kontakt med dere etter tur. Evt. legger jeg ut telefonnummeret mitt i annonsen etter helgen. Kan ikke svare på mer enn en PM i minuttet... Ser ut som admin har lagt inn en form for sperre. Morsomt assman Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg