Gå til innhold

1965 boble

Ranger emnet

Drift Addict

Anbefalte innlegg

Har en 1965 type 1 stående. Kjøpte den som et prosjekt for 10 laken. Bilen er nesten helt uten rust, men den hadde kollidert med et rådyr. Måtte trekkes ut i frontplata og ha 2 nye skjermer. Bilen er nylakkert i Coral Red, unntatt skjermer panser og motorlokk. 2 nye forskjermer følger med. Bilen ble seff rettet opp før lakkering. Selges uten motor.

Bilen tar opp plass i garasjen og selges for 4000,- den prisen er latterlig lav. Skulle du være interessert så tar du kontakt f.eks via PM. Bilen står i Oslo. Bilder blir vanskelig da jeg ikke har digitalkamera.

Har også div motor deler liggende og slenge. En racing blokk, råder, 1915 syl sats, sinterclutch, lettet svinghjul, SCAT vippearmer med 1,4 (30% løft) utveksling, ekstra oljesump osv.. Mye jeg ikke trenger mao.

Sitter forøvrig kliss nye piggfrie vinterhjul på Crom Porsche 356 look-a-like felger montert på bilen. Continental Winter Contact 2. Bare der ligger det over 3000 kr... Vraker du bilen etterpå har du tjent 500 kr. Hmmm....

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en haug med PM i dag, men har ikke tid til å svare alle da jeg jobber mye for tiden. Det kommer en kompis og ser på bilen i morgen, og dersom han ikke skal ha den tar jeg kontakt med dere etter tur. Evt. legger jeg ut telefonnummeret mitt i annonsen etter helgen.

Kan ikke svare på mer enn en PM i minuttet... Ser ut som admin har lagt inn en form for sperre. Morsomt assman

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider