M 4-life Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 hvordan er det med servo på E30?? noen som vet å finne en slags oversikt over utstyr på de forskjellige mod. (3-serien) 85-90 Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 de har det her http://www.bavauto.com/shop.asp, men det er dyrt. Det man kan gjøre er og bytte styre enheten fra e30 til e36, da blir det færre runder på rattet (det har jeg lyst til). Da burde man vertfall ha servo, men det finnes helt sikkert til e36. Jeg kjøpte en cd fra usa med en gjør-det-selv-guide om å bytte fra e30 til e36 styring, men den cden funker ikke. jeg får installert den men når jeg skal åpne programmet får jeg bare feilmelding. du kan få en kopi kanskje det funker hos deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Om servo er det bare en ting aa si: dropp hele greia hvis ikke du virkelig, virkelig trenger det. Ved installasjon av servo forsvinner etter min mening alt som er av tilbakemeldinger gjennom styringen. Dette er faktisk hovedgrunnen til at jeg forstatt har den gamle Bimmeren og ikke har kjoept den nye 1-serien enda: ingen andre biler (annet enn Lotus Elise) gir meg bedre kontakt med veien gjennom rattet. Jeg trenger ikke engang aa se paa veien for aa vite hvor vaat den er, det kjennes klart og tydelig gjennom styringen. At folk i det hele tatt toer aa kjoere paa norsk vinterfoere med biler der man ikke kjenner noen ting av underlaget er for meg helt ufattelig. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 har ingen planer om å ettermontere når jeg kjøper meg E30 nei! var bare nysjerrig på om d var i det hele tatt Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg