VeGGiz Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 En kamerat av meg skal kjøpe seg nytt fronsett til sin seat cordoba. Han var usikker på hvor stort det var, så han fant fram tommestokken og målte. Fra skrue til skrue var det 6,noe", mens selve hullet var 5,2(5)". Er det da 5,25" han skal ha, eller 6,5" ? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by VeGGiz En kamerat av meg skal kjøpe seg nytt fronsett til sin seat cordoba. Han var usikker på hvor stort det var, så han fant fram tommestokken og målte. Fra skrue til skrue var det 6,noe", mens selve hullet var 5,2(5)". Er det da 5,25" han skal ha, eller 6,5" ? Da skal han få plass til et utvalg 6,5". Husk at det kan være noe variasjon i chassistørrelse. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Er et sony XS-HT130SN / XS-HT170SN det er snakk om. 170'en er litt (mye) dyrere, og det var liksom 130'en som var planlagt.. Vil den bli for liten da? Ingen som har Cordoba her da, og kan si med sikkerhet hvor store orginalhøytalerne i dørene er? Har selv Toledo fra samme generasjon, og jeg har 5,25", vil dere ikke tro det er likt? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg