Autoart Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 VOLVO S40 STCC Supertouring utstillingsbil. Nytt karosseri med vindsplitter og vinge. 19" BBS magnesium m.centerlock, Div bremsedeler, for og bakstilling, dekorert som Volvo fabrikksbil. Lei ut som blikkfang eller installer playstation og driv butikk, eller du kan ta delene og lage landets grommeste gatebil eller ta karosseribytte, eller bygge rallycross bil. Muligheter for den kreative. Ligger også på autodb.no Ring Thomas på 48197898 eller mail: thomas@autoart.no for mere info og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 et bilde sier mer en 1000 ord har jeg hørt. legg ut et bilde davel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=595427 Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Jeg kan være interresert i understell, bremser og felger til rett pris.. Gidder ikke å ringe før jeg veit prisnivå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Tøft:) Får man bank av purken hvis man tar den med ut på prøveskilter? Hadde moro å hatt på rudskogen også! Hvor mye hester er det i den, ca? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ehm, la meg tippe.. 0. .. ettersom jeg har forstått så er det ikke motor i den. Å hvis det er så er det antagelig en 1,8 eller 2,0 liter, vanlig. Er bare en utstillingsbil. (Er en ekte bil med alle godsakene, uten motor) Uansett, rå bil. Hadde vært eg konge prosjekt!! Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Der sier du noe, ja! Holder jo å sette inn en sånn T4 motor egentlig, å bare bytte turbo, elektronikk, filter og noe skikkelig eksos, så er du på god vei! Veiholdning og bremser har mer å si.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 for og bakstilling er orginal står det da. Men bremsene var vel okay. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg