mjepson Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Skulle montere eksospotta jeg kjøpte på autospar idag, men så var den tilpasset polen slik at den går under bakfangeren. Jeg har jo slikt fint hull som er skjært ut av tidligere eier, så ville at potta skulle stikke ut her. De som har RS fanger osv, er bare fangeren ekstra lang, siden potta da går gjennom gitteret. Eller er det spesialtilpasning som har blitt gjort her? Tror det blir å ta en vinkelsliper og kutte av røret som kommer ut av og sveise/feste på en biltema hale som blir det beste alternativet, om ikke noen vet om en bedre løsning. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 klarer du ikke å få festet den høyere opp på en måte. lage noen nye fester eller lignende? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by mjepson De som har RS fanger osv, er bare fangeren ekstra lang, siden potta da går gjennom gitteret. Eller er det spesialtilpasning som har blitt gjort her? Min fanger på 2F'n er hvertfall litt lavere enn den originale, og derfor kommer eksosen ut av hullene i fangeren..ingen ekstra tilpasninger her hvertfall, men vet ikke hvordan du har det. mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 nei så på muligheten, blir vel å sveise på nytt feste bak på potta men om det blir bra aner jeg ikke... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Lykke til hvertfall! får vise oss hvordan det blir til slutt! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Da må du bare passe på at den ikke blir liggende for nære dekslet rundt pga min lå å vibrerte innat og det er ikke pent å høre på.......Jeg senka min 2cm med lengre bolter på org festene for å få den under fangeren........hva med å sveise om (korte inn) festene til bilen...litt mindre risiko pga billigere med nye fester fra Møller enn med helt ny potte........Men vet ikke om det går altså...bare en tanke. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 ser ikke for meg at det kan sveises noe høyere enn det det er... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg