R|ppeR Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Holder nå på å overhale en GTI 8v motor, har litt planer for denne, men funderer på et par ting! Hvilken 8v topp bør jeg gå for? fra hvilken motor kan jeg skaffe en crossflow topp? Er det noen andre Audi/VW veiver, stempler og råder som passer bra sammen til en sprek 8v gti motor? skal ha en eller to dobble forgassere på denne, skal ikke ha turbo! kom med forslag! har god tilgang på maskiner for å maskinere i diverse deler, så litt tilpassing skal gå... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Offtopic,men håper det går bra :) Hvor fikk du tak i motoren? Har lett ganske mye rundt på bilhuggerne i Trøndelagen,men har ikke funnet noe som er verdt å kjøpe,enten så er det rusta fast eller så er det ihjelkjørt.. Bor du her i Trondheim eller fortsatt i Steinkjer? Jeg bor på Ila,så bilen er plassert på helsefarm (les: verksted) inntil videre. Nekter å ha bilen her i saltlaken i vinter :) BTW: Kom det crossflow-topper til denne motoren? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Offtopic,men håper det går bra :) Hvor fikk du tak i motoren? Har lett ganske mye rundt på bilhuggerne i Trøndelagen,men har ikke funnet noe som er verdt å kjøpe,enten så er det rusta fast eller så er det ihjelkjørt.. Bor du her i Trondheim eller fortsatt i Steinkjer? Jeg bor på Ila,så bilen er plassert på helsefarm (les: verksted) inntil videre. Nekter å ha bilen her i saltlaken i vinter :) BTW: Kom det crossflow-topper til denne motoren? Kjøpte motoren av en privat person jeg, ga veeeldig lite for den! Den er nok i ganske dårlig for fattning, men alt skal plukkes ned alikevel og overhales! Manglet også noe småtteri som vannpumpe og fordeler. Har ribbet motoren ned til blokka nå, og vasket alle delene jeg har plukket av, viser seg og ikke være så ille alike vel, bare en hel del skitt!!!! Er en på forumet som skal selge en GTI motor vet jeg, ellers så har de en på et huggeri på malvik, men husker ikke i hvilken stand den var. Bor i trondheim nå jah, men er mye på steinkjer i helgene! Skal ha bilen her i vinter jeg ja, koster på meg en tectylbehandling så tror jeg at det går bra. Kom ikke crossflow topp på akkurat denne motoren nei, men d finnes andre VW crossflow topper. Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 har en overhalt 2.0 8v blokk i bilen min nå .. mulig jeg skal selge den hvis jeg får tak i en komplett motor å sette i .. kin på 16v hvis du skaffer en hissig kam og grenrør er du langt på vei Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Offtopic,men håper det går bra :) Enda mer off-topic: Hva heter hun i avataren din?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by B.T.i Enda mer off-topic: Hva heter hun i avataren din?:D Hehe.. Du er ikke den første som spør,for å si det slik.. Bitcha heter Krystal Steal,noe jeg tviler sterkt på at er hennes virkelige navn.. Men,hun går som sagt under navnet Krystal Steal.. Da var det bare å begynne å søke.. Hehe.. :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Hehe.. Du er ikke den første som spør,for å si det slik.. Bitcha heter Krystal Steal,noe jeg tviler sterkt på at er hennes virkelige navn.. Men,hun går som sagt under navnet Krystal Steal.. Da var det bare å begynne å søke.. Hehe.. :D Du mente vel Steel ja:) Takker:D Hun har sjangs på meg for å si det slik:D Back to topic:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by B.T.i Du mente vel Steel ja:) Takker:D Hun har sjangs på meg for å si det slik:D Back to topic:) Hmm.. På alle de filene jeg har så står det Steal.. Men,man finner vel litt hvis man søker etter Steel også. Suprnova og The Piratebay har rimelig mye stasj av hun,og hun og noen venninner,heheh.. Hun er velkommen hit en tur ja,for å si det sånn.. Og nå, Back to topic :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg