Supraguy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Når jeg fikk lastet ned photoshop 7 så fulgte det med image ready. Er det vanlig? Jeg bruker image ready fordi på photoshop så er musa altfor sensitiv når jeg skal gå videre på bildet. Noen som vet hvordan man gjør om det? Hva bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg tror nok at de fleste bruker PS. Image Ready er vel ett litt mer spinkelt program som ikke har alle de fancy mulighetene... jeg fikk også med IR da jeg skaffet PS... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Image Ready er vell mest beregnet på animasjoner, og finjustering av bilder før de møter internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg