wabby Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Endelig fått kjøpt meg "ny" bil. Det ble en 93 mod Passat stv Arriva 2.0i. Fikk den for 4000 lapper med noen alufelger. Bilen i seg selv er i grei stand, rustfri, el vinduer, takluke, servo og sentrallås. Men det er noen mangler på den da... Knust venstre frontlykt, Slitte handtak, sprekt frontrute og sprekk i topp. Jeg har en ferdig portet 2.0i topp liggende så det skal jeg snart starte på. Deretter lykta og så vurderer jeg å ta frontruta på forrsikkringa. Om noen har tilfeldighvis noen deler liggende så si ifra. Ellers så har jeg en Jetta til salg så den får dere billig om dere er int. eller vet om noen som vil ha den ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54628 Ellers så skal jeg skaffe meg et kamera og ta noen bilder av passaten min ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Da fikk jeg ha Passaten min i fred da :D Gratulere med ny bil! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bungle Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Heey, fettish.. Kjøpte nettopp omtrent samme bil, bare sedan:D Den er også "arriva" Men jeg lurer på hva som egentlig er foskjellen på "arriva" utgaven og den vanlige? Siter Wahoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Grattis med ny bil Bjørn!!! Make us proud! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Bungle Heey, fettish.. Kjøpte nettopp omtrent samme bil, bare sedan:D Den er også "arriva" Men jeg lurer på hva som egentlig er foskjellen på "arriva" utgaven og den vanlige? Jeg tror det er sånne småting som sorte lykter bak, blanke blikere. Kansje det med servo, el.vinduer og... Jeg har blitt så glad i den toppen jeg har fått så jeg skal se om jeg får tatt noen bilder av portingen som er gjort på den :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg