liIIebror Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 selges NÅ for 2000 men skjer det ikke fort så blir de ikke solgt.. nr mitt er 95 70 60 24 så dere må ringe meg siden jeg mest sannsynelighvis ikke har nett de neste dagene Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 klarer de å fikse den kjempebulken som er i ene felgen? impressed.. byr deg 1500 for dem, de er ikke verdt mer :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 bulk ? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by hfracing klarer de å fikse den kjempebulken som er i ene felgen? impressed.. byr deg 1500 for dem, de er ikke verdt mer :P jepp har fått pris på det.. dem sa det ikke var noe problem.. hehe dem har sett værre.. men muligens jeg beholder dem nå.. siden det snart kommer en jetta syncro i gården her :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg