Brandtenborg Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Har to spørsmål om bytte av tank på Golf 1: 1.: Må man ha ned bakstillinga på 1'er Golfen for å bytte tank? 2.: Må jeg skru av slanger og ledninger under baksetet før jeg skrur løs tanken? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 1. Ja. 2. huskar ikkje heilt. Er det ikkje berre ein ledning til flottøren under baksete? Du ser sikkert dette når du begynnar å skru Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Skaftetryne 1. Ja. 2. huskar ikkje heilt. Er det ikkje berre ein ledning til flottøren under baksete? Du ser sikkert dette når du begynnar å skru Det er to ledninger, men en plugg. Skal skru ut baksetet å ta en titt der før jeg begynner på det! Takk for svaret! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 spray boltene til bakstillinga før du begynner å skru, leit om de knekker.. ja bakstillinga må ned.. trenger dog ikke å koble fra bremsene.. bare la den henge.. ledningen til føleren når du under ifra når tanken er på vei ut.. jobben er enkel om boltene er greie.. have A nice time.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg