wiktory Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Jeg har en X20XEV (bare motoren, ikke girkasse osv) hvor mye tror dere den er verdt. Er jo ikke akkurat en motor det det finnes i bøtter å spann av. Motoren er en 96 mod å har godt ca 50000km. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Komp med led nett og hjerne??? ca 10K er ikke no prob å skaffe disse. Sitter i de fleste omega da. Så det finnes ganske mange av dem gitt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 4-5k, dem er mindre verdt enn xe. ivaffal det jeg har fått med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Mindre verdt??????? Dette er da en nyere og bedre motor å bygge videre på. Vet flere er solgt for rundt 12K, men da komp med innsptut og det hele. Er stort sett samm bunndelen som xe. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 ok, ja nei jeg vet ikke jeg, bare det jeg har hørt, stemmer sikkert det du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg