VEPSEN Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Fikk igang golfen med g40 motor i dag men gleden blei kortvarig... en kort prøvetur og regreima må ha hoppa over ett par tenner- mange krokete ventiler. Hvor får man kjøpt ventiler for en vettug sum? Rustfrie hadde ikke vært dumt. Blir nok en lett porting av toppen når jeg først er i gang også. :) Mvh Joakim Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Kjøp orginale da de er sodiumfylte pga kjøling Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Ok! Takk for svar. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 aiai.. det vakke bra... men ellers funket den?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Den funket fint som fy! Ingen ulyder, kjempe fin og jevn gange. Fin og tett mellom gira var den også.Fikk bare kjørt en runde rundt bygget på jobben på 0.5bar trykk før det raklet til, så hvordan den vil gå på 1bar vet jeg ikke ennå. Meget fornøyd med kjøpet men ikke fullt så fornøyd med at jeg ikke kontrollerte regreim/reimhjul før jeg starta opp. knock Men gjort er gjort, skal ta av toppen i dag eller morgen og kontakte Turboed1 her på forumet angående litt porting og annet moro;) Mulig jeg starter en mini prosjekt tråd om hvordan motor/gir byttet gikk og hva som måtte byttes over av fester osv. og hva som skjer med motor. Update: Ingen av eksosventilene hadde vært i kontakt med stempla men innsugventilene så ut som fiskekroker. Skal slipe og bruke innsug ventilene fra en NZ topp jeg har liggende. Blir å kjøpe en overhalt og porta topp, flow teste den(får toppen om 1 md ca) + custom slipt kam, nytt innsug, ett bedre grenrør og større turbo(trur jeg har formye mottrykk) iløpet av vinteren. Målet er å sette en 14 sek på 402m til sommeren. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.