shelby Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Fikk kjøpt meg et nytt rele i dag, monterte den men ingen respons.:( Kjørte istede bilen til et verksted. Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 er det ikke utvendig pompe på 325 a, og uansett så er det forskjell på hvor mye bensin den klarer å pumpe på de forskjellige bensinpumpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Ja, da ringte verkstedet: bilen startet med engang!!??? Hvordan er det mulig? Har jo selv prøvd til batteriet har gitt seg...:mad: Men, fikk ikke tilbake bilen da. Mekanikeren klarte å knuse bunnpanna når han skulle kjøre den inn i hallen..:ssip: Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Da har jjeg vært oppe til verkstedet. Han hadde tatt ut alle pluggene, prøvde å starte bilen og hele hallen ble spylt av bensin. Sylindrene blir da altså fylt med bensin. Kan det være bensintrykkregulatoren som er gåen?? Hjelp....? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 du har sikkert ikke sjekket føleren på svinghjulet ennå? selv om det er en vanlig feil? legger seg metallstøv på den, og så tar den ikke signaler, og bilen starter ikke lengere. (men kan starte innimellom) feilen kommer helt plutselig, og er ofte tilbakevendene (en venn av meg har hatt denne feilen 2 ganger i år på sin e30.) bare tenkte jeg skulle si det igjen, hvis du ikke så den forige posten min... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by shelby Ja, da ringte verkstedet: bilen startet med engang!!??? Hvordan er det mulig? Har jo selv prøvd til batteriet har gitt seg...:mad: Men, fikk ikke tilbake bilen da. Mekanikeren klarte å knuse bunnpanna når han skulle kjøre den inn i hallen..:ssip: Det første som slo meg når jeg leste denne tråden var at det var ecu'n.... og det holder jeg på ennå. :) Har hatt e30 selv og hatt akkurat samme problemet med bilen.... det jeg gjorde med min var at jeg dunket på ecu'n mens jeg prøvde å starte den og da fant jeg jo ut at det var den. Å fikse det er lett, tok 1 min på et verksted og jeg betalte ikke noe "Simco" Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Ottesen Det første som slo meg når jeg leste denne tråden var at det var ecu'n.... " Mvh Ottesen Og ecu er? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Skidracer du har sikkert ikke sjekket føleren på svinghjulet ennå? selv om det er en vanlig feil? legger seg metallstøv på den, og så tar den ikke signaler, og bilen starter ikke lengere. (men kan starte innimellom) feilen kommer helt plutselig, og er ofte tilbakevendene (en venn av meg har hatt denne feilen 2 ganger i år på sin e30.) bare tenkte jeg skulle si det igjen, hvis du ikke så den forige posten min... Skal sjekke dette. Takk.:) Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by shelby Og ecu er? Er vel hjernen han mener? Eller? Tror det.. Correct me if I'm wrong! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Ja, ecu er hjernen.... alså styreenheten. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 eller bare at du har druknet bilen din, noe som fører til at pluggene blir "våte/fuktige" og ikke vil tenne.. Da hjelper det å skru ut pluggene, kjøre litt på starteren slik at man blåser reint for bensin, sette i plugger.. og vips så starter bilen igjen. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Ottesen Det første som slo meg når jeg leste denne tråden var at det var ecu'n.... og det holder jeg på ennå. :) Har hatt e30 selv og hatt akkurat samme problemet med bilen.... det jeg gjorde med min var at jeg dunket på ecu'n mens jeg prøvde å starte den og da fant jeg jo ut at det var den. Å fikse det er lett, tok 1 min på et verksted og jeg betalte ikke noe "Simco" Mvh Ottesen Var ecu`n ja. Kostet ifølge das auto 7000.- ny..:( Hvordan "fikset" du dette? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Noen hær som vet om ecu`er fra andre årsmodeller passer min? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 . Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Noen hær som vet om andre cpu`er fra -88 - -91 320i passer på min? Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg