Gou Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Noen som har ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Gou Noen som har ? Har en liggende, men er sterkt i tvil om jeg skal bruke den selv. Har fått lakkert den og venter egentlig bare på montering. Får bli med til Essen og shoppe der da vettu Erling!;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by 18tom Har en liggende, men er sterkt i tvil om jeg skal bruke den selv. Har fått lakkert den og venter egentlig bare på montering. Får bli med til Essen og shoppe der da vettu Erling!;) Du får heller gi meg beskjed viss du bestemmer deg for å selge den da tom rune ;) Blir ikke essen tur på meg pga annen tur...... :( du får ha god tur Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Gou Du får heller gi meg beskjed viss du bestemmer deg for å selge den da tom rune ;) Blir ikke essen tur på meg pga annen tur...... :( du får ha god tur Det skal jeg gjøre. Jo takk, får håpe det blir bra!:) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg