franko Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 sombrero Ja bilen din er bare best. Hullet er orginalt doh Jeg kan se lokket ligge der på det ene bildet. Hilsen Franko notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Kommet noe videre? Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
franko Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Bilen står i garasjen og han tar bussen. Jeg skal mase på helt til han selger bilen eller fikser den. Peace and Love from Franko Respect the Ladies. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hei hei . er ny her jeg da, så jeg veit ikke helt hvordan dette systemet fungerer trur ikke jeg fikk det til med de bildene men men . Er artig å lese at flere har en rusten monte carlo i garasjen. kjøpte meg en her i september i fjor. viste seg å være mye rust, men motor, gir og understell var så å si greit. veit noen om gulvet på en monte carlo er likt gulvet på en malibu? noen som vet om steder å få tak i karroseri deler? http://groups.msn.com/emilsprosjekt kjør hard kjør stil kjør amrikansk bil:-) Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hei Hei! For brukte deler så har jeg en komplett bil stående. Har også ramme vang til deg ;) Da jeg ser den ene er noe manglende :) Og jeg tviler sterkt på at gulvet på en Malibu passer (til og med forskjell på guvlet i 58 Cadillac Coupe De ville og 58 Cadillac Fleetwood) Så man finner mange rare "endringer" som man skulle tro var like., Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ramma har jeg ordnet, fikk tak i bakre ramme fra skjøten før bakhjulene av en hugger i trønderlag. jeg driver nå men hjulbuen bak har laget ny innerskjerm siden den var dårlig. mye plunder, hadde noen gamle ford fiesta hjulbuer liggenes så jeg driver å lager ny hjulbue av den. plunder. hjulbrønnene er rusta bort så må lage nytt der også. har du kanskje noen deler som kan gjøre jobben min enklere? har lagt ut flere bilder på hjemme siden :) http://groups.msn.com/emilsprosjekt Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ramma har jeg ordnet, fikk tak i bakre ramme fra skjøten før bakhjulene av en hugger i trønderlag. jeg driver nå men hjulbuen bak har laget ny innerskjerm siden den var dårlig. mye plunder, hadde noen gamle ford fiesta hjulbuer liggenes så jeg driver å lager ny hjulbue av den. plunder. hjulbrønnene er rusta bort så må lage nytt der også. har du kanskje noen deler som kan gjøre jobben min enklere? Vil nok tro det ja ;) Kan knipse en del bilder i morgen..her er noen: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 kjempe fint:) da skal jeg komme innom her for å se i morgen.. Er det noen som vet hvor mange Chevrolet monte carlo'er fra 1979 det er i Norge? på forhånd takk Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det gulvet der så da ikke så ille ut..? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det gulvet der så da ikke så ille ut..?ille nok, må bytte 85% av det. Men er ikke stort problem å felle inn nye plater, men alt skal jo gjøres,så det hadde vært fint å fått deler som passer siden bilen skal lakkeres i bilens farge under å da er det kult å se profilene å ikke "kjedelige" plater:) Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hey hey, fet bil... D går en Monte Carlo her i haugesund og, men den har litt andre baklys. Den er rød, hvitt tak, hvitt inni, og nesten helt strøken. håper du får bilen oppe og gå da! Stå på! thumpsup Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kjempe fint:) da skal jeg komme innom her for å se i morgen..Er det noen som vet hvor mange Chevrolet monte carlo'er fra 1979 det er i Norge? på forhånd takk Knipsa en del bilder i dag...Finner de her: Moldestuket Forum - Chevy Monte Carlo Trenger du flere så har jeg det ! Denne har også el, vindu, sete og tiltratt Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Knipsa en del bilder i dag...Finner de her:Moldestuket Forum - Chevy Monte Carlo Trenger du flere så har jeg det ! Denne har også el, vindu, sete og tiltratt vist det ikke er til for mye bry kan du gjerne legge ut flere bilder:) gjerne mer fra gulv og innerskermvenstre +begge hjulbuer, hjulbrønn høyre og int. hadde vært veldig fint. takker for de bildene du har lagt ut:) Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 gulvet ser jo bedre ut på denne en min. er det mulig å komme å se den en gang. vist den er til salgs så kanskje avtale en pris.vist det ikke er til for mye bry kan du gjerne legge ut flere bilder:) Kan jo få kjøpe karrosseriet, evnt komplett bil uten ramme og bakaksel Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ero Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kan jo få kjøpe karrosseriet, evnt komplett bil uten ramme og bakaksel ja det kunne jo gått ann er det mulig å komme å se den en dag? Siter kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg