Zamot Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 En haug med bilder (endelig) lagt ut her. Beklager den lille størrelsen og har heller ikke lagt ut større, derfor virker det ikke å klikke på de (plass-mangel). Et lite utvalg: Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Film fra autofil messa her: http://www.stripa.no under downloads er på ca 90mb Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by FireFox Film fra autofil messa her: http://www.stripa.no under downloads er på ca 90mb Ikke ille... Har faktisk filmet et par biler jeg hadde oversett :) Men funker jo dette... Mulig litt tregt og lite action men biler som står iro blir aldri action... Savnet muligens litt sync her og der med action i musikk kontra bildet.. Men man må starte etsted :D For å forklare meg litt: Sync : Teksten i låta kontra bildet - Tempoet i musikken og tempoet i det du ser i videon - Beaten i Musikken syncet opp mot videoeffekter - Refrenger / Vers synced opp mot gruperinger av video. Alle, noen eller ingen av disse kan brukes.. men jeg føler at det kan spice opp :) (Selv er min egen film ferdig for noen uker siden, men alt for lang så jeg dropper å legge den på nett) ;) :eek: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Min ble på 350 og 35 min lang så det er ikke alltid det er enkelt å få lagt ut filmene sine nei! :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pudding Ikke ille... Har faktisk filmet et par biler jeg hadde oversett :) Men funker jo dette... Mulig litt tregt og lite action men biler som står iro blir aldri action... Savnet muligens litt sync her og der med action i musikk kontra bildet.. Men man må starte etsted :D For å forklare meg litt: Sync : Teksten i låta kontra bildet - Tempoet i musikken og tempoet i det du ser i videon - Beaten i Musikken syncet opp mot videoeffekter - Refrenger / Vers synced opp mot gruperinger av video. Alle, noen eller ingen av disse kan brukes.. men jeg føler at det kan spice opp :) (Selv er min egen film ferdig for noen uker siden, men alt for lang så jeg dropper å legge den på nett) ;) :eek: Er ikke jeg som har redigert den filmen :D Er en kamerat av meg som brukte en halvtime på redigeringa. Du kan jo laste ned den som heter "fjordparken" fra http://www.stripa.no den er det jeg som har redigert og slengt opp. er min andre redigerte film, så det hadde jo vært morro å hørt hva du syntes om den ;) Veit du er ganske god med redigering av filmer ;) Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaguar Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Likte Toyota Alessandro Volta - ganske fine lykter bak! Hadde ikke skadet med en slik bil midt i en varm sommerdag og krysset Karl Johans Gate :D HER er flere bilder fra messa =) Siter AutoMotor.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg