Gå til innhold

Eyecandy: Peugeot 306 Eye Candy Racing Edition

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det var noen som lurte på hvorfor vi bygde på en 5 dørs.. Er dette grunnen:

 

CIMG0630.jpg

 

Regner med å være de første i norge med lambo/sucide dører..

 

Tape-R: Det var dette med 4 dører som var så forferdelig?!?! :P HAHAHAHAHA :D Var faktisk noe slikt jeg så for meg når det sto at dere skulle bruke det at den hadde 4dører til å vise frem interiøret bedre!

Uansett... DRITTØFT!!! ;)

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tape-R: Det var dette med 4 dører som var så forferdelig?!?! :P HAHAHAHAHA :D Var faktisk noe slikt jeg så for meg når det sto at dere skulle bruke det at den hadde 4dører til å vise frem interiøret bedre!

Uansett... DRITTØFT!!! ;)

 

hehe bare vent han kommer vel med noe negativt nå å......

 

Ja ville ikke si så mye tilfelle ting ikke lot seg gjøre...men kom på....Takker for posetivt...:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitte litt oftopic men hvordan går det med Fiat Coupen deres?

Solgt?

 

"Bravo" fiatklubben.no

 

Bilen er ikke solgt..... er ikke heeelt ferdig med å designe den enda....er den som virklig skal bli ombygd fra oss det andre er "små prosjekter"....så vil være 100% fornyød med den på "tegne bordet" før vi starter.....blir ihvertfall å bygge om rammer/bæring o.s.v :) så tror ikke vi blir ferdig med den før i 2006 desverre

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det fortsatt den derre baben som eier bilen? den pysjåen som blei autokant-kjørt??

- og hvor mye er påkostet?

 

Han er teamets babe...hehe......

 

Jepp er den samme som havnet i autovernet etter gatebil.....tør si hvor mye som er påkosta da vi mista oversikten for laaaang tid siden, selvom det strengt tatt er tiden som er det værste.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ø, dere skal jo faktirere damen, så hun bør jo få en pris?? - om det er hennes penger dere bruker, om det ikke er, så er dere velkomne til å hente bilen min å!

 

- veldig seriøst at dere ikke klarer å holde budgjett da, som med solrud sin bil, er dere noe å satse på da? - vil veldig gjerne ha svar så folk ikke tror at omd e setter bilen sin hos the candycrew så blir det dyrere en det burde...... :rolleyes:

 

ellers kos og klem, bilen blir nok feit ja!

 

<a href="http://www.eyecandyracing.no/kundebiler_lars306.htm">- er det ikke denne bilen dere driver med?</a>

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår