tplassen Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hva er den største felgstørrelsen som passer til Golf 2 som er brukbart å kjøre med?? Driver å skal kjøpe meg 8x17" felger nå, passer dette bra og er godt å kjøre med?? Noen som har noen forslag?? Vil helst ikke ha mindre felger enn 17... Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 forresten, noen som vet om et sted hvor jeg kan få kjøpt skikkelig bra felglakk til en rimelig penge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by tplassen Hva er den største felgstørrelsen som passer til Golf 2 som er brukbart å kjøre med?? Driver å skal kjøpe meg 8x17" felger nå, passer dette bra og er godt å kjøre med?? Noen som har noen forslag?? Vil helst ikke ha mindre felger enn 17... Mvh Terje tror ikke jeg ville ha gått noe over 17 i hvertfall, om det i det heltatt funker å kjøre med 18" og bruke det, å ikke bare stå parkert.... 9*16 er jo tøft da.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg kjører 8x17" Jada, puristene syns det er for stort. Men jeg syns 15" egner seg best som vinterfelger. Hvem har rett? Min bil, jeg har!!! :) "Alle" kjører 9x16" Dare to be different. Dessuten vil jeg påstå at det har mye å si hvilke felger det er snakk om. Joda, jeg kunne godt kjørt 9x16" hvis jeg hadde hatt råd til de 2 typene det evt hadde vært aktuelt med. Liker du syttentommerne? Go for it! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Ser bra ut med 17" altså, mulig det må til med enda litt senking da men;) Går for 17" jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Ja, min er litt på halvdistanse...men jeg orker liksom ikke gjøre noe før jeg får råd til gewinde. Så da blir det sånn. Men du må valse. Jeg har ingenting igjen av skjermkanten foran, + at det er valset bak. Skal jeg ha gewinde må jeg space ut bak+valse enda mer. Velkommen i klubben for oss med syttentommere! :D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 thx;) Skal sette på 9mm spacere bak når jeg setter på felgene tenker jeg..valsing er et selvfølge når man bruker 17";) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg