zub Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hvis det er noen som trenger det så si ifra, har en liggende ifra 1.8 motoren...mener det skal gå fint å bruke den...rett meg hvis det er feil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 går fint å bruke på 2.0i 8v ja ;) tar den jeg, hvis du ikke trernger den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Får man brukt den på noen andre motorer ? 16V f.eks. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 litt cut & paste så er det mulig ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hmm...kjekt å ta vare på da... :) Får sikkert ikke igjen så mye hvis jeg skal selge den alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 ta vare på den du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg