styx Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Vil DSP'en i for eksempel Pioneer DEH-P8600MP eller Alpine CDA9835 kunne tweake lyden fra AUX-inngang, eller fungerer denne utelukkende på CD-spilleren? Har planer om å bruke AUX-inngangen mest, så jeg gidder nok ikke investere i en spiller med DSP om den ikke fungerer på AUX-signalet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 innstillingene du gjør vil fungere på samme måte uannsett...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Herlig, da har jeg en unnskyldning til å kjøpe skikkelig spiller. Takker så meget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by styx Herlig, da har jeg en unnskyldning til å kjøpe skikkelig spiller. Takker så meget :) Og trenger du noen å kjøpe den av som, er i nærheten av deg, og som kan trykke, kan du jo sende en PM. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 styx : du kan få kjøpe min pent brukte p9 + dsp for 10 lapper.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by cossie power styx : du kan få kjøpe min pent brukte p9 + dsp for 10 lapper.... Løp og kjøp!! Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg