Bauer Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Heisann! Jeg skal ha nytt eksosanlegg på bilen min. Regner med fra cat'en og bakover! Hvor kan dere andre anbefale at jeg gjør dette? Veit at svensen eksos holder på med dette, men med siste bil kosta det 5000 kroner å få det gjort.. trenger også litt hjelp til dimensjon.. Det er en Sunny 1.6 SR som det skal settes på.. Har tenkt på 2" eller 2,1/4". Hva anbefaler dere andre? Erfaringer? Trenger ikke svar som "ikke vits på en så liten motor" osv... Mvh Bauer Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg lurer også på det samme, men til en audi coupe quattro 20v. 2,5 eller 3" Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Svendsens eksos er veeldig dyrt. Prøv Bilens eksosanlegg eller andre steder først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 mitt kosta 3400,- på svendsen eksos i fredrikstad... 2,25" .. ikke helt 100% fornøyd.. men synes ikke prisen var så ille? på en 1.6 så er vel 2" passe? skader sikkert ikke med 2,25" heller men.. beklager for størrelsen på bilde violin Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hallois har vært hos mange men har brukt bilesneskos påøkern på alle mien bygger de siste 5-6 årene, sist betalte jeg 900 kr i 2,5" og jeg sveiste og lagde flense til frontrøret og bakpotta selv, dette var i aluminisert rør, også har jeg lagt merke til at det jobber flere der som er fra forumet.... ;) skikkelig bra sørvis jaffal! har mange gode oppmuntrende historier derfra...blan et par ganger fikk jeg gratis arbeide...uten at det var noe rekaslamsjon i bildet...bare sånn uten videreliskom! ciaO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 en kompis hadde ferrita på audien sin.. 12000kr rustfritt med livstidsgaranti på seg selv. 3,5" fra turbo til demper, og 4" resten!! sinnsykt bra arbeid! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Kjøp løse eksosdeler på mekonomen, der har de utsalg fra Simons.Har alle deler vinkler og bøyer og strakrør i alt fra 1.5 til 3". Bare å kjøpe inn en hel haug og sette seg ned med vinkelsliperen og sveiseapparatet.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg fikk svar fra Svendsen Eksos om at dette kom på ca 1500 - 2000 kr alt etter hvilket endesykke jeg ønsket. Prisen var inkl. mva og arbeid. Prøv å ringe dem på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hørte med Jørgunrud til min Polo G40 og det kom på ca 5000,- for rustfritt (Ferrita) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by JuIius Jeg fikk svar fra Svendsen Eksos om at dette kom på ca 1500 - 2000 kr alt etter hvilket endesykke jeg ønsket. Prisen var inkl. mva og arbeid. Prøv å ringe dem på nytt For custom effektanlegg? :eek: Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg satte inn bilen på Eksosen i Lier. (Står skilter med Svendsen eksos, men det heter eksosen) De tok 3010 for 2" fra cat og bak. Ble ikke helt fornøyd med lyden, men det er bedre enn orginalt.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg