Gå til innhold

har aldri hørt så mye feilinfo om amcar noengang!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by 1987transam/69z-28

hehe... hver gang du fotreller om motoren din bjørn får jeg grøsninger. du er helten min!:D hehe....

btw: hva skjer med motoren forresten? hva er det som røk egentlig??? fikk det aldri helt med meg

 

Fikk rådebank, var uheldig på en lang tur, hadde en lewkasje fra toppdekselpakningene som jeg ikke viste var så stor som den var. Ble veldig styg lyd imotoren, men det gikk tilsynelatende bra, fylte på ca 3,5 liter olje å kjørte ca 4000km til. Men råde lagrene var etter all sannsynelighet utslitte etter mishandlingen, så endte med rådebank av typen du får på en motor som har gått 800 000km. Har slipt veiva, men venter på rådelager og kobber topppakninger fra USA.

 

Klart man kan sammenligne en bil fra 60-70 tallet mot en fra 90 tallet, er bare å ha nok hk så går det fortere uansett.

 

Poenget her er vell at det er et smart hode her som tror at en helt orginal Civic kan kjøre fra en mye trimmet Amcar. Hadde nok ikke blånektet på at en ny Civic kjører fra en orgina på T/A fra 1975, men dette er ikke en orginal bil. En orginal 70-74 modell (RAIV,HO,SD) hadde spist Civicen til frokost. ;)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by T/A 455

Poenget her er vell at det er et smart hode her som tror at en helt orginal Civic kan kjøre fra en mye trimmet Amcar. Hadde nok ikke blånektet på at en ny Civic kjører fra en orgina på T/A fra 1975, men dette er ikke en orginal bil. En orginal 70-74 modell (RAIV,HO,SD) hadde spist Civicen til frokost. ;)

 

Det blir to såpass forskjellige utgangspunkt her. En blodtrimmet amcar og en original Civic. Da er det bedre å sammenligne med en godt trimmet Civic, men disse er det få av uansett.

Du skal være forsiktig med å kalle folk dumme/mindre smarte fordi de har andre meninger. Jeg er ikke bastant på noen måte, men lufter bare forslag og meninger.

Det som gjør utslaget for hva som er raskest er egentlig sjåføren, og hvor mye han tørr å gi/hvor godt han kjenner bilen, og om man kjenner veien eller ei.

Du med den svarte transamen på Nesodden som nekter å diskutere. Tid og sted ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nekter absolutt ikke å diskutere. men hvis denne tråden utvikler seg til "min bil er bedre enn din bil" så driter jeg i det, for det var IKKE det som var meningen med denne tråden. jeg kunne gjerne møtt deg jeg!!!! bilen er satt inn for vintern (selvfølgelig er det en fitte som rygga rett i bilen min og stakk dagen før jeg skulle sette den inn!!! så jeg må mekke på den hele vintern) så det funker nok litt dårlig nå! hvordan bil kjører du igjen???

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så morsom du er petter. jeg har hvertfall bil da! skal ordne den over vinteren. må kjøpe ny forskjerm... det som er noe dritt er at det satt et rele der hvor bulken er så jeg må fikse det. nå står lysa mine rett opp og jeg får de ikke ned med bryter!!!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår