Gå til innhold

håndbrekk lampa lyser/blinker tilfeldig?

jackpot

Anbefalte innlegg

nå er ALT som det skal med sierran.. PLUSS at snøen kom! så hva kan en si.. litt uvant med nye piggfrie dekk, tror dette er første gang jeg kjører RWD med piggfritt, føler meg litt hemmet, men dette kommer seg vel..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med piggfridekk på Sierran nå, har alltid kjørt med piggdekk tidligere med bare positive sider....

Men måtte jo prøve piggfritt òg, men dette er nok første og siste gangen....Piggfritt er no hel****! å kjøre med...Holder meg nok til piggdekk fra nest sesong av....

Har allerede snurret 5ganger(og nå har snøen vært her bare 2 dager)...Kan vell selvsagt ha noe med at dekkene ikke er i verdens beste stand, men er mer enn nok spor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Excaliburz

Jeg kjører med piggfridekk på Sierran nå, har alltid kjørt med piggdekk tidligere med bare positive sider....

Men måtte jo prøve piggfritt òg, men dette er nok første og siste gangen....Piggfritt er no hel****! å kjøre med...Holder meg nok til piggdekk fra nest sesong av....

Har allerede snurret 5ganger(og nå har snøen vært her bare 2 dager)...Kan vell selvsagt ha noe med at dekkene ikke er i verdens beste stand, men er mer enn nok spor....

kanskje det har noe med sjåføren å gjøre? jeg kjenner deg ikke så jeg aner ikke, men jeg har ikke hatt noe prob med mine piggfrie.. å jeg sladder så lenge det ikker er tørr asfalt..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider