partypulp Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Heis opp bilen, dra av dekslet som dekker påfyllingsrøret til bensintanken og sjekk under der. Tok av mitt idag.. tok ut _3_ kg sand!!! og det vil si fuktig sand! Må pusse og ordne litt under der ja. rust og bæsj! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Huff.. vet hva du snakker om. sand og grums fra veien legger seg MANGE plasser på ein bil..!! Vist du fjerner ALT og tar ein kjøretur ittepå, er eg sikker på det vil føles ut som du har blodtrimma motoren!!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Oisann.. det må jeg sjekke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Tok av mitt med en gang jeg fikk bilen. Er egentlig ingen vits å ha det på, det gjør minst like mye skade som nytte... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Apropo tips om fjerning av sand. Var ute me jekken igår. Mista tilfeldigvis en hjulmutter nedgjennom rommet der jekken skal ligge. ivæffal et halvt kilo med fin sand nedi dær. Skjønner ikke hvor den kommer ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Arnt P10 Apropo tips om fjerning av sand. Var ute me jekken igår. Mista tilfeldigvis en hjulmutter nedgjennom rommet der jekken skal ligge. ivæffal et halvt kilo med fin sand nedi dær. Skjønner ikke hvor den kommer ifra. Når du sier det kom jeg til å huske på at en kammerat mista en skiftnøkkel nedi der. Siden den gang har han verken sett eller hørt noe mer til den. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 hullet med det rare i... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by partypulp Heis opp bilen, dra av dekslet som dekker påfyllingsrøret til bensintanken og sjekk under der. Tok av mitt idag.. tok ut _3_ kg sand!!! og det vil si fuktig sand! Må pusse og ordne litt under der ja. rust og bæsj! fått DNA testet den bæsjen eller ? Kan jo komme fra et menneske og isåfall kan det ha vært en kriminell handling som er utført Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Fant en ny plass med sand i dag.. bak klistermerket på den ene felgen! (sånn klistermerke som står godkjennings dato, størrelse og ditt datt ting fra felg produsenten eller no) Nok med sand til og utgjøre vibrasjon i felgen der ja...! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg