Gå til innhold

Angeleyes För Nissan Primera GT 91

cleansweap

Anbefalte innlegg

Dessverre så er det ganske lite utstyr å få til Primera (tenker da på styling), noe som jeg ikke helt forstår siden det er en ganske vanlig bil.

Tror ikke Primera P10 er den letteste bilen å lage angle-eyes til, pga lykteglasset ikke er så lett å få av, noe som er mye lettere på P11. Skulle jeg prøvt på noe slikt, ville jeg hvertfall funnet et sett ekstra lykter hos en høgger eller noe til å prøve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Tror ikke Primera P10 er den letteste bilen å lage angle-eyes til, pga lykteglasset ikke er så lett å få av, noe som er mye lettere på P11. Skulle jeg prøvt på noe slikt, ville jeg hvertfall funnet et sett ekstra lykter hos en høgger eller noe til å prøve på.

Jeg så en guide til å fjerne pålimte lykteglass en gang, der vamet man opp lykta i en standard stekeovn til en viss varme, så løsnet dette limet, men jeg orker ikke lete etter det, gjør et søk på google.

Og forsøk først dette på lykter fra en høgger e.l. ;)

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cyrog

Jeg så en guide til å fjerne pålimte lykteglass en gang, der vamet man opp lykta i en standard stekeovn til en viss varme, så løsnet dette limet, men jeg orker ikke lete etter det, gjør et søk på google.

Og forsøk først dette på lykter fra en høgger e.l. ;)

Dette er fra en Pulsar side, men det fungerer vel for det.

"Put the housing into an oven (80°C, approx. 10-15 minutes) to soften the glue; then the front can be removed (be careful!)"

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...