Oleee Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Noen som kjenner til en lilla/blå Golf III med KF-skilter som går rundt i Strømmen/Lørenskog området? Den er senka maks, med 17" felger, badlook, shava bakluke, DTM-potte og stylet rundt om. Anyone...? Motor på denne bilen? Specs? Så ble en annen Golf III sett på Strømmen ved Shell'n, denne var riktig nok rød og gikk med YZ-skilter. Denne var også senka, lexus baklykter, sota vinder...ja det var vel det jeg rakk å se før den stakk.. Noen som kjenner den? Motor? Specs? Tusen takk! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Anyone...? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 det er en egen tråd om den blålilla golf3en et sted på forumet, bare å lete :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Jeg bor på lørenskog så jeg ser de omtrent daglig rundtom.. Tror ikke det er noe kvasse motorer, men jeg vet ingenting sikkert. Du får stoppe dem og spørre :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Rage Jeg bor på lørenskog så jeg ser de omtrent daglig rundtom.. Tror ikke det er noe kvasse motorer, men jeg vet ingenting sikkert. Du får stoppe dem og spørre :) seff skryter de på seg da =P les brk på ræva på bilen du, står nok ikke r32, og da er dem ikke verdt en krone: http://www.brl.se - demobiler - GolfR32 =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Rage Jeg bor på lørenskog så jeg ser de omtrent daglig rundtom.. Tror ikke det er noe kvasse motorer, men jeg vet ingenting sikkert. Du får stoppe dem og spørre :) Så det er opprinnelig Lørenskogbiler? En kompis av meg mener at den holder til i Oslo, men jeg veit ikke.. Kanke huske å ha sett deg Rage i street'sa på Lørenskog..;) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Oleee Så det er opprinnelig Lørenskogbiler? En kompis av meg mener at den holder til i Oslo, men jeg veit ikke.. Kanke huske å ha sett deg Rage i street'sa på Lørenskog..;) Hehe.. Hehe, ikke? Jeg har bodd på Røykås, Rasta, og nå på Fjellhamar. Fikk lappen i Juni, kanskje derfor... Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ofte ute og kjører du da..? Så faktisk den blå/lilla Golf'n på Strømmen ista. Sparka godt fra seg den ass...hørtes ut som en sprek VR6, men jeg veit ikke.. Driiitfin og heftig porr er den! :) Hehe.. Da veit du kanskje hvem Jeff (Polo) og Stian (A4) fra Lørenskog er da..? Kjenner dem ikke, men veit hvem det er... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Kjenner dem ikke nei, men vet hvem de er.. Er gjennomført den lille golfen ja. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Lille Golf'n - Polo'n? :) Stusselig å kjøre ute nå, ikke noe liv ute på veiene lenger..:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by Oleee Lille Golf'n - Polo'n? :) Stusselig å kjøre ute nå, ikke noe liv ute på veiene lenger..:( Skulle stått "Lilla", hehe. Litt for tidlig for meg enda... Vet, er stille og rolig nå som vintern nærmer seg :( Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Jepp, den er skikkelig gjennomført også! :) Har en del jeg skal skifte ut gitt, hehe... Den røde? Veit du noe om den? Var du på Strømmen igår? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ikke vondt ment, men jeg ANTAR vi snakker om mannen som har kjørt halve sommeren med deler som mangler osv? Festet bakskjørtet - og front tror jeg - med patentbånd? Noen mørke stålfelger tror jeg han har hatt en god stund og lexus lykter bak? Kjører FREM og TILBAKE forbi McD på Furuset/Lørenskog? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by EyeLid Ikke vondt ment, men jeg ANTAR vi snakker om mannen som har kjørt halve sommeren med deler som mangler osv? Festet bakskjørtet - og front tror jeg - med patentbånd? Noen mørke stålfelger tror jeg han har hatt en god stund og lexus lykter bak? Kjører FREM og TILBAKE forbi McD på Furuset/Lørenskog? Hehe.. Det er fortsatt uvisst, men kan hende du har rett! Men hvis det er han, så har han hvertfall fått gjennomført bilen skikkelig! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Håper da det :D Mener å huske dette er en 5 dørs, og da er det en 1.8 90hk bil. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg