_PYRAMID_ Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg kommer til å forstette neste år, da første løpet i åpen klasse... (har kjørt 3år som junior nå) Siter '06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI '87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg stiller med nybygd Volvo. Hvis den overlever "treningen" i vinter da vel å merke... Blir nok bare til å kjøre rundt på østlandet... Hvis det ikke blir finale da.(in my dreams, he he) Foresten noen som vet om de har bestemt seg for bane til finalen neste år. Blir vel ikke bestemt før til neste år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Limer rett inn fra http://www.nmk sine sider: NMK Landsfinale i Bilcross 2005 til NMK Ringsaker! Det var en glad gjeng fra Ringsaker som fikk beskjed om at de var neste års arrangør av NMK Landsfinale. Løpet blir kjørt på Krabyskogen med påfølgende bankett i Gjøvik Fjellhall ...og til dere juniorer som neste sesong skal kjøre åpen klasse. Dere har ingen ting å frykte for flere av juniorene er faktisk hakket bedre enn oss seniorer. Selv skal jeg konkurrere mot min datter for første gang og slår hun meg må jeg vurdere å slutte å støtte hun videre! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by fotojan ...og til dere juniorer som neste sesong skal kjøre åpen klasse. Dere har ingen ting å frykte for flere av juniorene er faktisk hakket bedre enn oss seniorer. Selv skal jeg konkurrere mot min datter for første gang og slår hun meg må jeg vurdere å slutte å støtte hun videre! lol lol Blir senior til sommeren ja, frykter det verste :( Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hei Fotojan. Hva slags type bane er Krabyskogen? Har du kjørt der før? Boble bane eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg er ikke Fotojan, men svarer alikevell på innlegget. Krabyskogen er ei rask bane med mye sletter. Det er ingen typisk Boble bane. Jeg for min del har heller trua på Volvoer og Saaber til Landsfinalen 2005, men folk bygger bil etter banen og det er derfor mulig at Boble vinner. Men som sagt det er ingen typisk boblebane. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Er no ikke så opptatt av landsfinalen jeg.. kjører bilcross fordi det er sinnsykt gøy eg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by T5RACER Hei Fotojan. Hva slags type bane er Krabyskogen? Har du kjørt der før? Boble bane eller? Nei jeg har aldri kjørt på Kraby, men det skal visst være en artig bane å kjøre på - og ikke noen typisk boblebane. Men når landsfinalen går tror jeg nok at de fleste finalebilene er bobler som vanlig. Men det hadde vært artig om jeg tok feil denne gangen. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Er det noen av dere som har hørt noe om endringen av reglene om volvo motor i boble? Har bare hørt noen løse rykter om at det kanskje blir lov etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Du kan sette inn hva du vil av motor, men tror ikke Volvo motoren får plass. Motortype fritt. Plassering i opprinnelig motorrom. Motorpanser, motorlokk og bagasjelokk skal kunne legges på opprinnelig plass når støtter for lufting tas vekk Teknisk reglement finner du her: http://www.bilsport.no/Reglement/para313.htm Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Er klar over at motortyper er fritt. Svenskene har nemlig brukt volvo motor i boblene lenge. Selvfølgelig med lettere ombygging. Bare lurte på om noen visste om dette kanskje ble lov etterhvert her også. Var vel bare noen rykter jeg snappet opp en gang. De blir foresten jævlig effektive disse boblene..... Selvfølgelig pga motorvalget... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"BMW" Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Stiller også neste år. Bilen blir den samme, en 84 mod 320i med en lett oppskræmt 2,5l. Neste år skal det verfall kjøpes dekk som klarer av det meste. Noen som har noen tips til dekkvalg? Siter JUST REAL POWER!! NO TURBO SHIT!! 84 mod 320i 2.5 bilcross 88 mod 520ia 96 mod vw passat 84 mod 323i 2.5 83 mod 323i 2.5 x85 mod skropel x80 mod 320 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by "BMW" Stiller også neste år. Bilen blir den samme, en 84 mod 320i med en lett oppskræmt 2,5l. Neste år skal det verfall kjøpes dekk som klarer av det meste. Noen som har noen tips til dekkvalg? Bmw ja, tenkt å kjøpe bmw denne gangen, men lurer litt på motorvalget :rolleyes: 2,5l burde vel holde ei stund det..? Om ikke jeg skal satse 3.5l da :P Blir enten E-21 E-30 eller E-28 kaross :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by "BMW" Stiller også neste år. Bilen blir den samme, en 84 mod 320i med en lett oppskræmt 2,5l. Neste år skal det verfall kjøpes dekk som klarer av det meste. Noen som har noen tips til dekkvalg? Gullabo har jeg kjørt på, syntes det er bra dekker som sitter på både grus og asfalt. Men tror også at de nye Avon er bra dekk. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Gullabo har det gått i her i gården også. De er kjempefine i starten og sitter på alle underlag. Har også kjørt ett par løp med noen Yokohama dekker, men de trengte så mye varme for å henge på i starten så gikk tilbake til Gullabo. Syns Gullabo holder litt dårlig jeg. Brukte 6 stk i 2004 sesongen. Skal nok prøve noe annet i sesongen 2005. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg