L-J Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 her har jeg nå fikset en audi cab... Orginal Mod ble ikke så stor fornøyd med den men får vente på å høre hva dere synes da :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato84 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Var en bra modd det der, men du burde kanskje ta bort antennen.. passet ikkje helt inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 her la jeg inn den uten antenna da! så den bedre ut nå? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato84 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 ble bra nu.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 karbonen ser helt merkelig ut, du har senket den litt for mye etter min smak.. hva med å gjøre noe mer med bilene før du legger dem ut? blir mange modder fra deg nå som du knapt har gjort noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg