Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Endelig ferdig med panelene!! Deilig hadde gruet meg til dem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ser pent ut. har du noen byggbilder ? Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 har du brukt karbon fiber duk eller sånn folie? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ekte karbon ikke noe fake her nei! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Mammut89 ser pent ut. har du noen byggbilder ? Ligger bilder her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jøss, pent! Brukte du samme fremgangsmåte som med glassfiber, eller noe mer komplisert? Totalpris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 OJ endelig. hvor har du kjøpt den duken hen? vet bare om steder i england som selger den, men ikke i Norge. det ser i hvertfall ut duk. er om trent samme som med glassfiber ja, men her må man slipe ned og det er ikke lett å få det pent. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har ikke slipt på den. Må bare passe på at det er helt jevnt under karbonet fordi bukler synes utolig lett på karbon. Legger det på samme måten som glassfiber. Men med ett ekstra tynt lag glassfiber oppå. Så er det bare å ta noen strøk ekstra med polyester for å få den ekstra 3D locken. Kan prøve å få tak i mere duk vist det er noen som vil ha kommer på 500kr pr kvm. så vist en bare skal belegge noe er det jo ikke så ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ja jeg er interessert i hvor du får det fra:D skulle gjerne ha bygget en del i karbonfiber. kan ikke du sende meg en pm om det. takk men, nå har ikke jeg så veldig peiling på akkurat legging av karbonfiber duk. legger du et lag glassfiber oppå? det har jeg ikke sett før.. eller mente du at du legger karbonfiberen som et ekstra tynt lag glassfiber oppå glassfiber? også lager du en "hinne" over det med polyester? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by ALJ_GSi ja jeg er interessert i hvor du får det fra:D skulle gjerne ha bygget en del i karbonfiber. kan ikke du sende meg en pm om det. takk men, nå har ikke jeg så veldig peiling på akkurat legging av karbonfiber duk. legger du et lag glassfiber oppå? det har jeg ikke sett før.. eller mente du at du legger karbonfiberen som et ekstra tynt lag glassfiber oppå glassfiber? også lager du en "hinne" over det med polyester? Legger en veldig tynn glassfiber duk oppå ja. Men det er valgfritt det. Så ett par lag med polyester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg