Gå til innhold

karbon kickpanel

Ranger emnet

Nautiluz

Anbefalte innlegg

Har ikke slipt på den. Må bare passe på at det er helt jevnt under karbonet fordi bukler synes utolig lett på karbon. Legger det på samme måten som glassfiber. Men med ett ekstra tynt lag glassfiber oppå. Så er det bare å ta noen strøk ekstra med polyester for å få den ekstra 3D locken. Kan prøve å få tak i mere duk vist det er noen som vil ha kommer på 500kr pr kvm. så vist en bare skal belegge noe er det jo ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er interessert i hvor du får det fra:D skulle gjerne ha bygget en del i karbonfiber. kan ikke du sende meg en pm om det. takk

men, nå har ikke jeg så veldig peiling på akkurat legging av karbonfiber duk. legger du et lag glassfiber oppå? det har jeg ikke sett før.. eller mente du at du legger karbonfiberen som et ekstra tynt lag glassfiber oppå glassfiber? også lager du en "hinne" over det med polyester?

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

ja jeg er interessert i hvor du får det fra:D skulle gjerne ha bygget en del i karbonfiber. kan ikke du sende meg en pm om det. takk

men, nå har ikke jeg så veldig peiling på akkurat legging av karbonfiber duk. legger du et lag glassfiber oppå? det har jeg ikke sett før.. eller mente du at du legger karbonfiberen som et ekstra tynt lag glassfiber oppå glassfiber? også lager du en "hinne" over det med polyester?

Legger en veldig tynn glassfiber duk oppå ja. Men det er valgfritt det. Så ett par lag med polyester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider