Canepa Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hei Bare lurte på om noen har noen erfaringer med å kutte i dashbordet på sierran.. Det som var i tankene mine var da diskantene..! Noen som har noe lurt å si før jeg går til verks å herper hele dashen..? Enkel prosedyre eller bare helt umulig..! Andre Tips&Triks med tanke på Stereo i Sedan tas imot med åpne hender.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 På de dashboardene der har du ingen problemer med å få plass til 4" eller 5" mellomtone på dashen... Dette er da helt ypperlig..! Ikke mange biler som har muligheten til det... Har jo 4" Lotus mellomtoner til salgs jeg.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jepp, derfor mine spørsmål Rizla :) Men så var det alt det andre jeg trnger å da.. Diskanter.. Vet ikke om jeg får plass til 6.5" i døra derfor 5.25" også må jeg jo ha noe bak.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Canepa Jepp, derfor mine spørsmål Rizla :) Men så var det alt det andre jeg trnger å da.. Diskanter.. Vet ikke om jeg får plass til 6.5" i døra derfor 5.25" også må jeg jo ha noe bak.. Hva skal du med høyttalere bakom deg.. Det kommer til å ødelegge lydbildet for deg... Lydbildet skal være foran, med godt fokus på midten samt at instrumenter og cymbaler skal komme fra de plassene de skal komme fra, evnt. sidene. Vokalene skal komme fra midten om det er spilt inn sånn... Setter du inn høyttalere bak så ødelegger du dette... Du får alltid plass til 6.5", det er bare litt vanskeligere i noen biler enn andre.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Nå stoler jeg på deg.. Går for lyd foran her nå..! Hva skal du ha for 6.5" , 4" ??? (Lotus produktene dine) Kan du skaffe meg diskante i tillegg forresten ? Er Keen på å komme igang her nå..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 har dashbord til sierra sedan til salgs jeg,med ferdige monterte ts1300r 5,25" mellomtoner,ble nm mester med det dashbordet i fjor....2 lapper skal jeg ha for det,med ellement.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 OI.. dette hørtes veldig interresant ut..!! Mulig å sende et bilde av det eller..? Keen nå.. Og andre bilder av bilen som sådan ? Hilsen Canepa Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=3253&st=20 ligger noen bilder av bilen der,forøvrig til salgs både innstalasjon og utstyret du ser....har faktisk ikke bilder av dash bordet,men kan sikkert ordne det vist du er intr. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 http://www.emmaweb.no/Bilder/Tynset%202004/IMG_0881.JPG her er det bilde av dashn.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hallå, litt jobb å få inn 6,5 men går fint det... skal prøve med en 8 eller 6x9 mitt på dashen til sommer om jeg får tid... sorry fikk ikke til med å laste ned bilden, (hvordan laster man det fra pcn?) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 prøver med bildene nå... mangler noen flere men tar det seinere :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by matador prøver med bildene nå... mangler noen flere men tar det seinere :) http://tinypic.com/ljl9x Høyttaler i døra også? eller ser det bare sånn ut? hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 joda, det har vært en 6" i døra og i en 6"kick panelen. Skal ha en 8" til i dørene og kanskje fjerne kick panelen hvis en 8" kommer oppå dashen, da blir det mindre faseforskjel med bassene bak... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg