Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hva synes folket om disse to? Greit, Lexus kunne han droppa, men resten? M3 GT, min drømmebil, kun 350 stk produserte : :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Imaget til disse bilene ødelegger dem totalt for tiden. Særlig disse to "Rice" editions, avskyelige.. Vent noen år så blir de kanskje tøffe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Rice edition? Ja, jeg sa jo at baklyktene var fæle. Vinga ville jeg vel heller ikke hatt på. Men ikke kom her og si at M3 har et image problem...:D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Min drømme bimmer er Alpina B8 e36 :) Men er fin den der altså.. Vinga på den nederste var det jo ikke no galt med :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Den blå: Pen farge.. Pene frontlykter. Stygg vinge, Stygge Baklys og Kjedelige felger! DTM-look eksosen er heller ikke noe særlig! Den grønne: Stygge blinkers, eller er den vel orginal fra fabrikk? Et par grommere hjul hadde nok ikke vært så dumt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Tja.. Syns GT felgene er sinnsykt gromme egentlig, kunne godt tenkt meg de på en M3. Gjerne bilen jeg har nå og, men som vinterfelger :) Ellers, blå = stygg, grønn = fin The blue is to much rice imo.. For å være bikkers ærlig, så skal M3 ikke hores opp, med verken Hella lykter, eller annet stæsj. Liker de best orginale fra fabrikk. Image sak. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Dr_S Hva synes folket om disse to? M3 GT, min drømmebil, kun 350 stk produserte : :D :D PØH!!! Jeg ser stadig sånne på veien jeg :D Er ikke akkurat uvanlig at bimmerane ligner på denna. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Den blå er helt klart sinnsykt pen..... Gt`ene starter å bli for kjedlige..... gamle drømme bilen.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Sideblinkene på M3 GT'en er ikke orginale. Det er drømmebilen og med farge British Racing Green så ser man ikke mange av disse på veiene til tross for at noen hevder det. Og man har i tillegg noen modifikasjoner under motoren som ikke alle andre har. Alt i alt må dette være den vakreste og beste bilen som er produsert de siste 30-årene. Det er 2 tilsalgs i Norge og har prøvekjørt den ene, kan ikke sammelignes med "vanlig" e36 M3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 begge to var fine, likte den svarte best da. synes e36 er de fineste bmw... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by JuIius Sideblinkene på M3 GT'en er ikke orginale. Det er drømmebilen og med farge British Racing Green så ser man ikke mange av disse på veiene til tross for at noen hevder det. Og man har i tillegg noen modifikasjoner under motoren som ikke alle andre har. Alt i alt må dette være den vakreste og beste bilen som er produsert de siste 30-årene. Det er 2 tilsalgs i Norge og har prøvekjørt den ene, kan ikke sammelignes med "vanlig" e36 M3. Hvor? Jeg skal ha en M3 GT igjen, og da skal det byges motor :). Noen som vet hvor den gamle min ble av? reg nr var BD 12033. Ble forsøkt svindla på km sånn at selger måtte ta den tilbake igjen. Etter det ble den bare borte.... Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by pIMp Hvor? Jeg skal ha en M3 GT igjen, og da skal det byges motor :). Noen som vet hvor den gamle min ble av? reg nr var BD 12033. Ble forsøkt svindla på km sånn at selger måtte ta den tilbake igjen. Etter det ble den bare borte.... Kanskje jeg tok feil. Det var 2 stk tilsalgs for en måned siden. Den ene hadde stått siden mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Husker du hva de forlangt for bilene? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by pIMp Husker du hva de forlangt for bilene? Det husker jeg veldig godt. + / - 300.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Dr_S Hva synes folket om disse to? Greit, Lexus kunne han droppa, men resten? M3 GT, min drømmebil, kun 350 stk produserte : :D :D Den blå blir litt for flashy/ricer, min smak heller mot en litt mer diskrèt stil... GT'en er alltid kul, men den fortjener - som Jonte sa - noen skikkelige hjul. 10x17" eller 10x18". med litt for smale dekk. Tyskerstuk går aldri av moten på tyske biler, mener nå jeg. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg