Banham Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Har tenkt til å bruke RX-en min litt i vinter også, men mangler felger. ....Ja jeg har fått med meg at det ikke akkurat er noen god vinterbil. Så jævlig mye værre enn en mx5 kan det vel ikke være ...eller...:D? Er det noen som skal selge felger som passer til FD? 5x114,3 (husker ikke innpress) Tommy Siter RX7 FD3 for andre gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 jeg kan ta med orginale RX7 felger når jeg er i england i morgen hvis du vill ha. send meg en melding på tlf hvis du vill ha. Kan også ta med det markerings lyset du mangler på front fanger. Kommer til å passere deg på lørdag i en supra, så da kan jeg droppe det av, :) Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg