darkwih Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Trenger tuv / godkjenningspapier til disse felgene, vegvesnet tok meg. Noen som har dette liggende eller vet hvor jeg får tak i slikt ? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamelot Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Godkjenning på felgene? Hva er det for noe? Hva tok tilsynet deg på, da? Må man ha egne papirer på felger, så bør jeg kanskje revurdere å kjøpe brukte felger til Passaten min.... Siter /thomas ---------- 2005 Volvo V70 D5 Summum 163hk 2000 Passat 115hk TDI PD x-1999 Passat 1,6 (krasjet - se avatar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by darkwih Trenger tuv / godkjenningspapier til disse felgene, vegvesnet tok meg. Noen som har dette liggende eller vet hvor jeg får tak i slikt ? Takker for svar http://www.felgimport.no/ selger Momo, send dem en mail og spør etter godkjenningspapirer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg