shelby Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Heisann! Tenkte jeg skulle bytte olje på min nyinnkjøpte bmw i dag. Det er en 320 -91 (e30) Men lurer på korsn olje jeg bør bruke. Noen som har et tips? (endel ventiltikking på den og...) TAKKER FOR SERIØSE SVAR.:D Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Spørs jo hva den er kjørt på tidligere, har den kun blitt kjørt på helsynt så bør du holde deg til det, er den kjørt på halvsynt eller mineral så er det ikke sikkert at bilen liker syntetisk lenger. Undersøk hva bilen er kjørt med tidligere hvis det går, kjøp helst ett anerkjent merke innenfor motorens krav til olje. Kan anbefale Pennzoil og Carlube som ikke er så dyre merker, vet ikke om carlube har synt men. Greide faktisk å gi ett seriøst svar, trur jeg? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Joda, flink var du:D Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 for håpe det kunne hjelpe litt da, var jo ikke akkurat noe rett ut svar, ellers hjelper det jo å kjøpe en bil da(sorry, måtte bare). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Castrol Magnatec 5w-40 er fin :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg