Turbotrille Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Og plastikk!!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Å fydda... ;-) Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-) Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-) @lpher Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet... oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by @lpher Å fydda... ;-) Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-) Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-) @lpher Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet... oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-) Ta bilder! Mange store og flotte :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by @lpher Å fydda... ;-) Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-) Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-) @lpher Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet... oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-) gratulerer din jævel!!! du har drømmebilen min jo... da kan du i det minste gi meg en tur på japsetreffet vis du skal dit ;) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Jonte Ta bilder! Mange store og flotte :) Kommer.... ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by blixanio gratulerer din jævel!!! du har drømmebilen min jo... da kan du i det minste gi meg en tur på japsetreffet vis du skal dit ;) Thank you ;-) ....om jeg har mulighet, så kommer jeg...og da blir det definitivt tur! ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 De første bildene... ;-) http://members.sounddomain.com/alpher @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 he he.der var det bilde av bilen ja!fikk like sterke kriblinger i magen når jeg så bildene nå som da jeg så den utafor bilradion på lørdag!var jeg som bar der sammen med dama å en kompis og kjøpte Rockford anlegg.har foresten fått det montert allerede,og det funker nå sinnsykt.måtte bare teste i et par sekunder,men nå blir det ei uke med rolig innspilling!,men tilbake til topic igjen!Jeg er så misunnelig på bilen din!!ååååååååååå,jeg og vill ha supra!!he he.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by D-1 he he.der var det bilde av bilen ja!fikk like sterke kriblinger i magen når jeg så bildene nå som da jeg så den utafor bilradion på lørdag!var jeg som bar der sammen med dama å en kompis og kjøpte Rockford anlegg.har foresten fått det montert allerede,og det funker nå sinnsykt.måtte bare teste i et par sekunder,men nå blir det ei uke med rolig innspilling!,men tilbake til topic igjen!Jeg er så misunnelig på bilen din!!ååååååååååå,jeg og vill ha supra!!he he.. Lol ;-) Det bør funke bra....for det anlegget hun kjøpte er ca 100 ganger bedre enn det som står i supran akkurat nå! ;-) Det blir Supra på deg...om du bestemmer deg for det....og gir det litt tid.... ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 nice :) supra er en nydelig bil.. skal ha en sånn når tiden er innen.. var det lett å finne den? eller måtte du lete en stund? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by blixanio nice :) supra er en nydelig bil.. skal ha en sånn når tiden er innen.. var det lett å finne den? eller måtte du lete en stund? Lete en stund? Du vet ikke hva 'å lete' innebærer før du har forsøkt å lete etter en Supra mkIV som er verdt å kjøpe! ;-) Om Euron foretsetter oppover, og dollaren fortsetter nedover, vil det innen kort tid lønne seg å hente fra usa istedet.... Tross i at det må 'små justeringer' til på en usa modell ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Blir nok en MKIV når jeg selger MKIII'en ja. Men jeg sier bare en ting, senking, felger og en vinge. Synes bilen blir altfor naken i hekken uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Her er noen flere bilder...i bedre oppløsning ;-) http://ankh-morpork.no/mr2/gallery_5.htm @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by turbotrille Blir nok en MKIV når jeg selger MKIII'en ja. Men jeg sier bare en ting, senking, felger og en vinge. Synes bilen blir altfor naken i hekken uten. Tja....jeg var bestandig bombesikker på vinge jeg og.... Helt til jeg fikk se en supra 'in real life'....pipen fikk en annen lyd gitt! ;-) Men ang. senking er jeg nok enig med deg....felgs også.... En annen ting som slår meg....jeg har ALDRI vært borti en bil som gjør seg så dårlig på bilder kontra real life som supran... Man ser ikke helt hvor stor den egentlig er, før man ser den på ordentlig..på et bilde kan den lett minne om en celica...spesielt om det ikke er noe annet på bildet som gir det nok perspektiv ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Supraen din er helt konge, men du må for alt i verden ikke gi etter for vinge presset!!!! Bilen er mye penere uten!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg