U5tabil Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ønsker å kjøpe effektforsterker til min GTV har 2 subber på 350watt RMS vettafaen hva eg trenger da men en forsterker vertfall åsså skulle eg hatt noen diskanter. denne bilen er liten så er ikek plass til høytalere framme så bare litt plass bak så 2 holler pm meg om dere har noe liggende som duger bra har en liten 4x45watt cd spiller temmeli ny så trenger ikke det... noe mer eg trenger? har null peiling på audio osv... så vett ikke hva mer eg trenger.... har du noe mer eg trenger så pm meg om det også Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hei. jeg har to stk ELTAX Ice høytalere. 8" treveis. meget ok høytalere til å ha i hattehylla. Nesten helt nye. sender dem til deg for 300kr! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har en liten kicker kx 150.4 4x35w den er grei nok til å dra et par høttalere i hatthylla og et komposett forann eller en 10" for eks. den er ny, koster 3990veil selges for 1990. :) send meg en mail hvis du er innteressert: anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg