polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hei.. Jeg har endel tanker rundt det å skifte dashboard i min gamle Polo 2f fra '92 pga. forskjellige bilstereo-prosjekter.. Noen som har byttet dash i sin gamle polo før, isåfall fra hvilken modell/til hvilken modell (!!!kun snakk om Polo'r!!!) Noen som har bilder av tidligere gjennomførte bytter? Er dette vanskelig? Er det noen dash'r som passer rett inn i min gamle Polo's originalfester? De som først svarer: hadde vært fint om dere kunne prøve å svare på alle mine spørsmål i en og samme post! Takk for alle henvendelser..trenger svar så raskt som overhode mulig! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Er vel ikke unormalt å sette corrado dash i golf 1... Muligens noe av det samma.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme Hei.. Jeg har endel tanker rundt det å skifte dashboard i min gamle Polo 2f fra '92 pga. forskjellige bilstereo-prosjekter.. Noen som har byttet dash i sin gamle polo før, isåfall fra hvilken modell/til hvilken modell (!!!kun snakk om Polo'r!!!) Noen som har bilder av tidligere gjennomførte bytter? Er dette vanskelig? Er det noen dash'r som passer rett inn i min gamle Polo's originalfester? De som først svarer: hadde vært fint om dere kunne prøve å svare på alle mine spørsmål i en og samme post! Takk for alle henvendelser..trenger svar så raskt som overhode mulig! Mvh Mads Montert 2F dash i 86c. Ja. Nei. Dette passer rett inn ja. :D :D :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by pololars Montert 2F dash i 86c. Ja. Nei. Dette passer rett inn ja. :D :D :D Du har montert en slik dash som står i min bil, i en litt eldre modell..det er greit, men vet du om de nyere dashene til '94 og oppover passer inn i min 2F? Er dash'ne like brede og stikker like langt ut osv?? Jeg skal nemlig få et digert anlegg montert i bilen, og det hadde vært endel enklere hvis jeg kunne fått inn en nyere dash med litt bedre muligheter for høytalermontering...noen som vet? Originally posted by G_Yog Er vel ikke unormalt å sette corrado dash i golf 1... Muligens noe av det samma.. Vet du om corrado-dash'n passer inn i polo'n min, og om den har bra muligheter for høytalermontering?..jeg har ikke vært inni så mange corrado'r før at det gjør noe! Flere tips og idéer tas imot med takk!! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Trenger vel litt modifiseringer for å få inn en corrado dash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by knufla Trenger vel litt modifiseringer for å få inn en corrado dash. det er jeg klar over..men er det MYE modifisering?.. Og har en corradodash bra monteringsmuligheter for høytalere? Ingen som vet om en nyere dash som vil passe rett inn? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg