RD 350 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Når jeg trykker på clutch pedalen er det først 3cm dødgang, deretter tar den... (såvidt) Den kjennes også litt rar ut, ettersom motstanden i pedalen varierer når jeg trykker inn... begynner clutch'n begynner å bli sliten...? det blir også et ganske stort rykk når jeg slipper clutch'n.. (for å sette den i gir) :eek: hva må jeg bytte? er denne ok, eller trenger jeg noe mer? må/bør kabelen også skiftes? MÅ dette gjøres på verksted, eller kan en kompis fikse det? Takker for svar! Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 virkelig ingen som kan noe om dette? Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hvis det er hydraulisk clutch på bilen din så kan det virke som om slavesylinderen eller pumpa på/ved pedalen er ødelagt. Eller det kan være så enkelt som å skifte væske. Er det vaier clutch så kan det være en justeringsak. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 vaierclutch.. har justert, ikke noe mere å gå på!! Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg