Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Noen faste feil på den når den lekker ell? Begge drenerings hullene er åpne og i orden. No annet det kan være da??? Lei av bil som dugger helt ned:mad: Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ja, takluka di er bare 50% drenert. Du har to drensrør i bakkant også. Hvis du søker på mine poster siste par mnd finner du en tråd om dette, jeg hadde samme problemet. Byttet pakningen (690,- på Møller) og nå er det tett, tørt og fint. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har sett litt på det nå. Virker som røret fra taket kan ha hull eller no. Tømmer på mye vann rett i dreneringa så blir det borte, MEN det blir bløtt i taket også. Skal ta ned trekket å se litt på de plast røra. Har ikke sjekke nedløpet i bakkant, men det er kun foran i hjørnene det lekker. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Rusthull i renna? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Rusthull i renna? Tror også det er dette som er porblemet. I bakkant av takluka er det ei renne som vannet som kommer inn o bakkant blir ledet ut til sidene i. Denne ruster hull i og vannet renner ned på taktrekket og inn i bilen - vanlig problem ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 stemmer det ja.. tok ut luken, silikonerte hele den bakre kanalen og vipps så var det tett og fint. Ble betraktelig godt testet kort tid etter. Faen det regner på det ikke så blide sørland! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg har et annet problem, det liekker vann i blien med sikkringsboksen, finne rikke ut hvor det kommer ifra, kan det være takluka, duken som er oppe i taket viser ingen anntydninger til fuktighet. Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 er plast dekselet i mototrrommet hel? (det opp mot front ruten under panseret..) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by golfrider stemmer det ja.. tok ut luken, silikonerte hele den bakre kanalen og vipps så var det tett og fint. Ble betraktelig godt testet kort tid etter. Faen det regner på det ikke så blide sørland! Dette vil jeg karakterisere som en midliertidig fix om man ikke har råd til å bytte pakningen og fikse opp den plata som leder unna vannet. Forrige eier har gjort som deg, og fylt hele den bakre kanalen med Bostik. Det gjorde bare ting verre for meg når det først begynte å lekke. Har vært småplaget med lekkasje nå og da hvis det vikrlig har regnet, men ikke orket å bytte pakningen... Men bet i det sure eplet og gjorde det i høst, nå slipper jeg bekymre meg for det på noen år! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det var ikke snakk om å "fylle" hele kanalen! ;) Men et tynt lag med silikon, tettet sprekker i fugen mot takluken og renske opp, festet gummilist bedre samt sørge for at pakningen satt som den skulle.. Den pakningen har en tendens til å bli presset litt ned av bla. høytrykkspyler og vaskehaller og da kommer det mye vann inn i herligheten. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Nå er det ikke så nøye lengere.. Bilen er solgt:D :D :D Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg