husnes pitstop Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 har dessverre solgt bilen lurte på om noken har filmer av bilen er taknemlig for alt som kan framdrivast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Er cosworthen du har solgt da antar eg? Er noen klipp med den på gatebilfilmen ihvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 NEI!!!! Har du solgt den. Det var jo den råeste cossien på rudskogen! Hadde vært like ille hvis du hadde solgt cutlassen. Er det din forresten? Hvilken bil har du solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Blir den å se med Be-4-you logo på til sommeren ? Jeg så noen på B4U-forumet som var ivrige etter å kontakte deg etter siste gatebil :) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Supraguy NEI!!!! Har du solgt den. Det var jo den råeste cossien på rudskogen! Hadde vært like ille hvis du hadde solgt cutlassen. Er det din forresten? Hvilken bil har du solgt? Cutlassen er ikke hans nei. Er denne som er solgt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by arildh Blir den å se med Be-4-you logo på til sommeren ? Jeg så noen på B4U-forumet som var ivrige etter å kontakte deg etter siste gatebil :) Hehe, det tror jeg å. Er vel en som er ivrig etter å kjøre bredt rundt langsvingen igjen.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEi. er cossien solgt?? det blir utrolig nedtur på gatebil uten og se deg kjøre den. buhu:( :( Kjøp den tilbake. vær så snill. det var jo du og den Hvite cossien med jenspeed logo og noen fargestriper på siden som var de råeste med cosworth der. også den med 700 hk da. hehehe neeeeeeei vær så snill kjøp den tilbake. PS: hvor mye hk er/var det i den??? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hehe takker for responsen, ja angrer litt no på at den blei seldt :(har kjøpt meg ein ny cossi no, men ska bygga ein lik bil av den med anna lakk/farge. Det var ca 500hk i bilen på 2,7bar ladetrykk:) men blir vel og sjå på neste gatebil denne bilen itte da som eg har hørt..eg kjeme sterkare tebake i juli med ein mørke rau sedan...med forhåpentlivis lik effekt... so ska me vel klara og bruka litt dekk den neste sesongen og.. tenkte noken kansje hadde filma litt privat av bilen har bare eit par sjøl kjekt og ha minne fra bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by husnes hehe takker for responsen, ja angrer litt no på at den blei seldt :(har kjøpt meg ein ny cossi no, men ska bygga ein lik bil av den med anna lakk/farge. Det var ca 500hk i bilen på 2,7bar ladetrykk:) men blir vel og sjå på neste gatebil denne bilen itte da som eg har hørt..eg kjeme sterkare tebake i juli med ein mørke rau sedan...med forhåpentlivis lik effekt... so ska me vel klara og bruka litt dekk den neste sesongen og.. tenkte noken kansje hadde filma litt privat av bilen har bare eit par sjøl kjekt og ha minne fra bilen:) 2,7 bar ladetrykk for å oppnå 500hk? Damn.. Må være den trangeste toppen i manns minne?? Fet bil dog.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 har ingenting med at toppen va trang:) turboen va tom på 2 bar den men kjørte høgt trykk pga momentet blei vesentli bedre kjørte med racefuel self. lada aldri meir enn 1,9 bar på rudskogen pga for liten radiator... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by husnes har ingenting med at toppen va trang:) turboen va tom på 2 bar den men kjørte høgt trykk pga momentet blei vesentli bedre kjørte med racefuel self. lada aldri meir enn 1,9 bar på rudskogen pga for liten radiator... å ca hvor mye hk vil det si?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 ka meina du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hvor mange hester utviklet bilen på 1,9 bar? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Slik jeg forstår dette, så lader motoren 1,9 bar ved max effekt, men peaker 2,7 bar ved NM topp? Høres ut som voldtekt av turbo :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 2,0 bar ca 500 hk stemme at da e voltekt av turbo ja 2,7 bar 500-600nm alcon 6 paddle slura på 2,7 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg