p10turbo Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Morn igjen. Beklager men jeg må dessverre trekke med når det gjelder kjøpet av vingen din. Fikk nettopp bot på eks antall tusen så da sitter jeg i en litt lei knipe. Håper det går greit. Mvh Stian... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Ugh... kjipern. Ja ja, da er det opptil nestemann. 650 + en sixpack altså, så er vingen solgt ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 senker du prisen LITT..så er den god:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Duh... har allerede senket den fra 1500 til 650 + en sixpack... Take it or leave it ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 solgt? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 nope Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hva skal du ha for den nå da? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Scroll fire poster opp... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 OK, drit i sixpacken da... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Kan få 500 kr for den.. Usikker hvordan den ville vært på bilen.. har en golf 3. hehe.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by solrud Kan få 500 kr for den.. Usikker hvordan den ville vært på bilen.. har en golf 3. hehe.. Ok, forestill deg at du skal selge noe for 1500 spenn. Du får en kjøper som er villig til å gjøre en rask handel, så du går ned til under halvparten. Så viser deg seg at vedkommende kjøper må trekke seg. Ville du da gått ned ytterligere på den prisen? Neppe ;) Prisen 650 var i utgangspunktet et engangstilbud som gjalt ved meget hurtig handel. Nå, to uker senere er jeg egentlig ikke keen på å selge for under 1000, men siden jeg har sagt 650 har jeg ikke muligheten til å sette opp prisen igjen. Vingen er strøken og 650 er mildt sagt grisebillig!!! Dette er ikke en Torshov-vinge som har sittet på en bil i to år. Den satt på Toyotaen når jeg vant driftinløpet i England, og jeg er ikke interessert i å gi den bort... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hehe.. ja, skjønner seff det. kul vinge da.. men står det sparco på siden og sånn.. men hvordan tror du den ville vært på en golf 3 gti....? sett noen med spoiler på taket, og med riktig, så er det kult... hvor i oslo holder du til? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Sparco-merket er vinyl. Bare å rive av igjen... Jeg har sett noen Golfer med Alu-vinge, og det kan være kult. Men mulig du må modde brakettene litt for at den ikke skal bli for høy. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 OK, 500 spenn om noen henter den i dag... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Solgt... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg