Shakotan Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Alu. vingen som satt på Corollaen er til salgs. Utropspris ca. 1500,- men er åpen for bud. Billig ved hurtig avgjørelse som det heter. Fatter'n mener jeg har for mye dritt liggende i garasjen hans Fredrik - 9208 9524 Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 hehe..bilder? noe annet du har liggende?:):P Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Her er bilde: Er usikker på hva annet jeg har liggende. Begynner vel å bli tomt nå tror jeg... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er åpen for skambud altså, folkens :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Du kan gjerne få ett skambud her. 500 spenn???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skambud mottatt :D Er vel keen på en 3-4 hundrelapper til hvertfall, men da begynner vi å nærme oss :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Tja.. Hva med 650???? Er flink med skambud. Forresten, har du noen dimensjoner på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Kan også evnt spandere en pils hvis jeg ser deg på byen også. Men 650.- er det høyeste jeg gidder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by p10turbo Kan også evnt spandere en pils hvis jeg ser deg på byen også. Men 650.- er det høyeste jeg gidder. 650,- + en sixpack med Tuborg på flaske så er det greit :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Den er go. Men jeg MÅ vite hvor bred den er.... For hvis den er for smal så dropper jeg det. Skal evnt monteres på en primera 94mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by p10turbo Den er go. Men jeg MÅ vite hvor bred den er.... For hvis den er for smal så dropper jeg det. Skal evnt monteres på en primera 94mod Kan måle i kveld... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ca. 122,5 cm. Bør mao. passe Primera... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 I take it. Kan vi gjøre handelen på søndag? Holder til i asker så det er ikke langt unna. Mulig vi kan møttes.. P.S PM din er full...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by p10turbo I take it. Kan vi gjøre handelen på søndag? Holder til i asker så det er ikke langt unna. Mulig vi kan møttes.. P.S PM din er full...... Søndag er en fin dag. Husk å kjøpe øl før kl. 18 på lørdag da ;) Vingen ligger i Lørenskog, men kan sikkert få transportert den til Tonsenhagen dersom det blir enklere for deg. F. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 jasså...... gikk eikke bilen fort nokk med den på?---- :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg