Gå til innhold

Photochopped Competition #1

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

modifikasjoner:

 

senket

større felger

lakkert

vinge

sota baklys og blinklys

hvitt tåkelys

røde bremse-calippere

grovere enderør

sota ruter

dekor på siden

lakkert speil

 

kommer sikkert flere forandringer etterhvert ;)

 

(må også få sagt at dette er ikke gjort i photoshop, men i paint shop pro ;))

post-835-13804850664999_thumb.jpg

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som oppdaterer bildet dere, IKKE bare lag en ny post!

Ta og bytt bildet på den originale posten, eller i det minste slett den gamle post'en hvis du lager en ny!

 

Hvis dere bare lager ny post, blir det vanskelig å vite hvilke bilder som er med i konkuransen, og hvilke som er utdaterte. Og da må dere diskvalifiseres for at det ikke skal bli så vanskelig.

 

Så pass på å gjør det tydelig og lett og forstå hvis du har flere biler med i konkuransen! Det er veldig viktig!

Og hvis du bare har 1 bil med, pass på at du ikke har flere versjoner av den i tråden!

 

Og les reglene folkens ;) Posting med bare tekst slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min ble avskiltet grunnet for mye rust, og det ble bare søl med Kenwood-innsuget, så jeg gikk like godt hen og kjøpte ny bil. Gamlebilen hadde dessuten fullt askebeger.

Den nye er imidlertid så kostbar at jeg ikke har penger overs til hvite sideblinklys og felger.

Og ikke le, jeg har fotomoddet bil kun én gang tidligere og den var som sagt svært rusten.

post-1246-1380485066729_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår