safoll Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by X-ecutioner Bare litt offtopic.. vet du hvor man får tak i GTR-styling? Hej Styling til GT-R, eller original GT-R front, osv. til 323? - Når det gjelder styling til GT-R, eller 323 bg generelt, så kan du ta kontakt med Bilskadesenteret i Fauske. De kan kanskje skaffe Pakfeifer-styling, som har et lite utvalg til Mazda 323. - Originale GT-R karroseri-deler er vel enklest å få kjøpt igjennom forhandler, (les: DYRT), ellers er det jo mulig å finne brukt. Er jo også noen som støper GT-R fangere og slikt. Legg inn en tråd på 323-forumet, eller søk igjennom forumet der, så kanskje du finner noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by TA-Racing Zwan: ble rått med GTR fanger,slik MÅ du ha. :D Er bilen din omb? Mener jeg har sett den på AutoDB en gang... :rolleyes: Hej, Har allerede funnet en GT-R fanger som jeg skal kjøpe, men de blanke blinklysene må jeg nok se langt etter. Temmelig umulig få tak i. Skulle gjerne spist hatten min for å fått sånne! :rolleyes: Bilen er ombygd ja. Karroseriet er fra en 90-modell 323 GLX, mens motor, drivverk, bremser, ledningsnett, osv. er fra en 93-modell GT-R. Du finner noen bilder og mer utfyllende info om bilen her: http://home.online.no/~jankf/bilder/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 okei.. jeg vurderer å skaffe 323 GLX eller no.. og da ha GT-R Styling.. håper bare at det ikke blir for dyrt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg